27 Kasım 2014 Perşembe

Mekan Önerisi ; Aqua Florya AVM

Uçağı Atatürk Havalimanına inen yeğenimi aldıktan sonra uzun zamandır aklımda olan Aqua Florya AVMye gittik. Havalimanınin dibinde diyemem ama yakınında ama konumu nedeni ile ayrıcalıklı bir AVM. Ayrıcalığı denize sıfır oluşu. Şurada yazdığım Pendik Marintürk AVM'de denize sıfır konumda ama kesinlikle Aqua Florya daha güzel. Bence tabi :) 
AVMye girer girmez hemen arka kapıya yönelip bu şahane manzaranın tadını çıkardım.
Dışarıda daha sonra vakit geçiririz diyerek içeri döndük. İçerisi ferah ve aydınlık. 
Mağazalara şöyle göz ucu ile baktım, dikkatimi çekenler English Home, Chakra, Boyner Evde ve Mango oldu. 
Bana göre  alışverişten ziyade manzaralı cafe / restaurantları ile öne çıkıyor Aqua Florya AVM. Üstelik içinde bulunan cafe / restaurantlar yeme / içme meraklılarının oldukça sevdiklerinden. 
Tribeca, Big Chefs, Kitchenette, Pelit, Midpoint ve Zamane Kahvesi yine ilgimi çekenler. Yemek katında klasik fast foodçular da mevcut. Ama yemek katı sanki bu alışveriş merkezine ait değilmiş gibi, karışık, karanlık buldum. 
Bu manzaraya karşı yemek yemek ve kahve içmek harikaydı.
Yemekten sonra sahil kısmına indik. Buradaki yürüyüş yolu çok güzel. Yakınlarda otursam her gün bu sahilde yürümek isterdim.

Bu da Aqua Florya AVM'nin sahilden görünüşü.


Havaalanına yakınlığı nedeni ile de uçaklarla göz göze gelebiliyorsunuz :)

6 yorum:

  1. Benim de çok sevdiğim yerlerden biri, gerçekten sahile karşı kahve içmek inanılmaz güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakınsan çok şanslısın, yakın olsam sık sık giderdim :)

      Sil
  2. Biliyormusun ? Avrupa yakasında olup ,florya'yada yakın olmama rağmen vakitsizlikten de,unutkanlıktan de veya ihmalkarlıktan de çok merak etmeme rağmen gidemedim bir türlü bu alışveriş merkezine ,ama merakımı dahada katladın :)) en yakın zamanda muhakkak gideceğim. Teşekkürler ,paylaşım için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka gitmelisin, eğer bana yakın olsa ben kesin haftada en az 1 kere ordaydım :)

      Sil
  3. Yine ne güzel bir yerdesin üstelik avm nin arka kapısından görünen manzaraya bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demiştim ya bir yere yolum bir iş için düşerse onu keyifli bir yere bağlarım genellikle diye. Yine öyle yaptım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)