23 Kasım 2014 Pazar

Golden Rose Jolly Jewels 104 Oje

Golden Rose'dan eşsiz ve özel bir oje serisi. Golden Rose Jolly Jewels oje serisi, yıldızlar kadar parlak, gökkuşağı kadar renkli, bir mücevher gibi göz alıcı tırnaklar yaratır.
Pembe taban içerisinde pembe ve gri pullar içeren bir oje. Başka ojeler üzerine de kullanılabilir ama ben 2 kat uygulanmış halini çok beğendiğim için bu şekilde kullanıyorum.

Daha önce bu seriden 112 nolu ojeyi yazmıştım. 112 bana soğuk bir ton gibi gelmişti, işte o ne kadar soğuksa 104 numara da o kadar sıcak geliyor gözüme. 
Ayrıca romantik göründüğünü de düşünüyorum. 
Pulları oldukça yoğun, sürerken dikkatli olmak gerekiyor. Kuruması hızlı sayılır. Çıkarması ise kesinlikle bir dert. Ama gülü seven dikenine katlanıyor işte :)

6 yorum:

  1. Renkli renkli çok hoş olmuşşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Oje o çiçek pulları arasında ne kadar şık durmuş

    YanıtlaSil
  3. ben seviyorum bu seriyi fakat cikarma tenbelliginden surmiyorum,halbuki 102 numarasini cok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 102de çok güzelmiş, baktım da şimdi. Ben folyo ile çıkarıyorum ama o bile yorucu maalesef :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)