20 Kasım 2014 Perşembe

Benim Gözümden / Son Zamanlarda

Gezmeli, tozmalı yazılarıma bir başlık bulamıyorum. Şimdi de bu başlığa geçtik, hayırlı olsun. İstanbul'la ilgili bir isim bulmuştum ama ona da yemek / mekan kareleri olmadı. Bakalım, bir sürede böyle idare edelim :)
1 sene içerisinde onlarca kere havaalanına gidip geldim. Bu sefer Atatürk Havalimanı'ndayım. Hollanda yolcularım var :)
Ya bu kız nasıl büyüdü ya? Check-in yaptırdık, kapıların açılmasını bekliyoruz.
Ve o zaman geldi. Sevdiklerini karşılamak güzel de uğurlamak çok zor.
Yeni bir dondurmacı keşfettik. Dondurmacı yeni değil, uzun zamandır Meydan AVM'de zaten. Ama ben yeni denedim. Dondurmasını kendi yapan yerleri çok seviyorum. Buranın da kendi imalatı dondurmaları çok güzel ve fiyatı da uygun. 
Yine Meydan AVM'deyiz. Bu sefer ki durağımız Caribou. Burası eskiden Gloria Jeans'ti ve o zaman daha çok seviyordum ve sık sık geliyorduk. Yine de bahçesinde oturmak keyifli. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)