22 Kasım 2014 Cumartesi

Benim Gözümden / Son Zamanlarda #1

Sevgili Senem Sefa ile buluştuk. Maltepe Süreyyapaşa tarafına gittik ve bir cafede bugüne kadar içtiğimiz en kötü milk shake i içtik :) 
Sonra oradan Caddeye geçtik Senem ile ve Zamane Kahvesi'nde çıtır mantı yedik. Çok güzel bir gündü, uzun uzun sohbet ettik. Günün sonunda sağanak yağış ve çakan şimşeklerin altında vedalaştık :)
Yaz sonu ve sonbahar gök gürültülü ve sağanak yağışlı geçti. Araba kullanırken her çakan şimşekte panik yaşadım.
Yine Carl's Junior. Bu sefer Bahariye şubesindeyiz. Uzun zamandır Kadıköy'e gelmiyoruz, meğerse bizim en eski Starbucks kapanmış, yerine Carl's Junior açılmış. İyi olmuş da üst kata da içecek standı şart.
Yemekten sonra Türk kahvesini Nazmi Bey sokakta içiyoruz, Özsüt ve Happy Moons'un sokağı yani. Kuru Kahveci Varol Bey'in kahvesini ve sunumunu beğendik.

10 yorum:

  1. Afiyet olsun kuzumm fotoğraflar nefis:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Çıtır mantı muhteşem görünüyor gerçekten :) Gezmeler gezmeler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıtır mantının tadı da muhteşem, tavsiye ederim :) Gezmek bizim işimiz :P

      Sil
  3. Hii Senem'le buluştuğunuz gün çok kıskanmıştım, bak gene kıskandım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kuzu uzaktık ama şimdi daha da uzağa gitti, bakalım bir daha ne zaman görüşürüz :(

      Sil
  4. Ohh mis sefanız olsun afiyet olsun, senin blogda gezerken acıkıyorum arkadaşım bak olmuyor böyle :))
    Çıtır mantı denencekler arasında olsun unutmayayım mantıya zaten bayılırım, evde yapması ne kadar meşakkatli ise yemeside bir okadar güzel ve hızlı oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Zamane Kahvesi'nin mantısı süper, mutlaka dene derim. Ben yemek paylaşmadan duramıyorum ne yapayım çok seviyorum, yapmayı da yemeyi de :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)