1 Kasım 2014 Cumartesi

Alışveriş; Madame Coco, Ikea, Real, Mudo

Son alışverişler banyo için. Tadilat bittikten sonra banyo aksesuarları alışverişi yapmam gerekti. Yatılı misafirimiz geleceği için acele karar vermek zorunda kaldım. Tam istediğim şeyler değil de bir süre idare edecek şeyler seçtim açıkçası. 
Madame Coco'da çiçeklerde indirim vardı ama sonuna yetişebildim.
İkea evinizin herşeyi :)
Bu silikon sepetleri Real'den aldım. 2 veya 3 TL gibi bir fiyatı vardı. Bir tanesi manikür sepetim oldu, içinde pamuklar, yağlar, alüminyum folyolar v.s. Diğerini de duştaki metal rafın içine yerleştirdim. Rafların arasından tarak v.s. gibi şeyler kayıp düşüyordu, ben de o düşecek şeyleri bu sepete yerleştirdim. 
Mudo'da ev eşyalarında %50 indirim vardı. Ben de yine banyo için bunları seçtim.  
Gece çektiğim için güzel bir fotoğraf olmadı ama İkea'dan aldığım küçük vazoya Madam Coco'dan aldığım çiçekleri yerleştirdim :)
Bazen bir şeylere takılınca tam takılıyorum. Bu sefer ki alışveriş takıntım ev eşyaları oldu.

18 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel, o pembiş sepetleri ayrı bir sevdim güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım ben bunlara özellikle de çiçekler çok güzeller iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. zevkli olduğunu biliyorum ama her aldığına neden bayılıyorum.:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Ay ne cici bunlar güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun canım. En sevdiğim şeylerden birisi de ev alışverişi müthiş zevkli ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ben de çok severim. Ve hoş geldin :)

      Sil
  6. real sepetleri çok sevdim güle güle kullan hepsini:-))

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller , güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çok güzel, güle güle kullan canım güllerin rengine bayıldım bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler, somon güllerim var benim :) Beğenmene sevindim

      Sil
  9. madame coco ya gitmek bi nasip olmadı :))
    Güle güle kullan hepsini tatlım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakınlarında mı yok acaba? Çok güzel şeyler var, özellikle indirim dönemlerinden uğramak lazım. Çok teşekkürler, beğenmene sevindim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)