18 Ekim 2014 Cumartesi

Darphin Stimulskin Plus Reshaping Divine Serum

Profesyonel Darphin masajı olan 'Deep Masaj' dan ilham alınarak geliştirilen, kapsamlı bir etkiye sahip olan bakım serumudur. İçeriğindeki Commiphora mukul özü ve yaşlılık izlerine karşı etkili olan bir bitki türü olan Sea Emerald ile zamanla çukurlaşmış dolgun bölgelerin yeniden dolgunluk kazanmasına ve yüz kontürünün gözle görülür şekilde yeniden toparlanmasına ve sıkılaştırılmasına yardımcı olur. Polipeptit, Kolajen, Kalsiyum, Biberiye, Talus özleriyle cildi sıkılaştırır, toparlar. Kırışıklıkların ve yaşlanma belirtilerinin görünümünü fark edilir şekilde hafifletir. Cildin doğal nem oranını artırır ve parlaklık kazandırır.
Anti-aging özellikleri olsa da 25 yaşından itibaren herkesin kullanabileceği bir serum. Elastikiyet, sıkılıp ve sarkma problemi yaşayan daha genç ciltler de rahatlıkla kullanabilir. Paraben içermiyor ve %98 bitkisel içerikli. Çok hafif bir yapısı var ve sürer sürmez cilt tarafından emiliyor. İnce dokusu olduğundan karma cildim nedeni ile ağır gelen serumlarda yaşadığım problemi yaşamıyorum. Bir çoğu cildimi yağlandırıyor çünkü. Oldukça hafif ama güzel bir kokusu var.
Kırışıklıklar konusunda bir problem yaşamıyorum. Ama ileride yaşayabileceğim sorunları biliyorum. Karma bir cilde sahip olduğum içinde çizgilerimin belki geç başlayacağını ama sarkma, elastikiyet sorunu yaşayacağımı biliyorum. Bu yüzden serumu hemen kullanmaya başladım. Özellikle stresin ve yorgunluğun oluşturduğu görünümü  ilk kullanımdan itibaren hafifletiyor. Gece sürüp yattığımda sabah daha aydınlık ve toparlanmış bir ciltle uyanıyorum. Açıkçası ürünleri düzenli kullanım konusunda sıkıntım var. Ara ara unutsam da çoğunlukla düzenli kullanmaya çalıştım ve çevremde özellikle akne ve akne izleri sorunu yaşadığım, solgun cildimin daha iyi gözüktüğünü ve canlandığını söyleyenler, ne kullandığımı soranlar var. Bu yüzden işe yaradığını söyleyebilirim.
Bu serumun en büyük kusuru maalesef  700 TLye yaklaşan fiyatı.
*Basın ürünüdür, objektif yorumlarımı içerir.

6 yorum:

  1. Bunu alacağıma estetik olurum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da bir yol tabi :) Ama estetik olduktann sonra da korumak gerekiyor -sanırım- :)

      Sil
  2. Canım Sevdacığım epeydir tanıtımlarına uğrayamadım. İşler nasıl tanıtımlar nasıl sağlığın ve keyfin nasıl.. Güler yüzlü kızım benim mutlu günler dilerim sana. Sevgilerimle..

    Haa boncuklara bayıldım. Çok şirin görünüyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım hoşgeldin, çok teşekkürler. Geleceğim ben de sana hemen. Sevgiler Ablacım. öptüm :)

      Sil
  3. Bu serumu bende kullanıyorum. Hafif yapısıyla cilt tarafından anında emiliyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet incecik yapısı, kokusunu da seviyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)