27 Ekim 2014 Pazartesi

Bitenler #52

Sonunda bir bitenler yazısı daha :) Yazalı 1 ay olmuş bu yazıyı aslında ama bu ara her şeye bir boş vermişlik,  bir keyifsizlik olduğundan taslağımdaki yazıları bile yayınlamak zor geliyor. En az 1 aydır bekleyen 10 tane yazım var. Bu kış zor geçecek anlaşıldı şimdiden. 
John Frieda Onarıcı Şampuan; Bu şampuandan 4-5 tane rahat bitirmişimdir. Hala da uygun fiyatta buldukça stokluyorum. Yazısı burada
La Ligne Duş Kremi; Nereden aldığımı bile hatırlayamadım bir süre, sonra Gratis'ten aldığımı hatırladım. Kokusu aman aman değil ama bazen duş jellerinde alerji problemi yaşıyorum, bunda olmadı bu problem. İndirimlerde çok uyguna iniyor, başka çeşitleri varsa deneyebilirim.
Gliss Ultimate Repair Şampuan; Yıpranmış ve çok kuru saçlar için olduğu söyleniyor ama ben memnun kalmadım. Şaşırtıcı bir şekilde Gliss'in şampuanları ile hiç anlaşamıyorum. Ama bu serinin ve genel olarak Gliss'in saç kremlerinden ve saç bakım spreylerinden memnunum. 
Dove Saç Dökülmesine Karşı Saç Bakım Kremi; Dove'un kuru ve yıpranmış saçlar için yoğun onarıcı olduğunu iddia eden saç kremi bile bu kadar iyi değildi. Çok güzel bir krem, tekrar alabilirim. Tabi sadece dökülme amacı ile değil, saçlarımı banyo sırasında çok yumuşatıyor, dolaşıklığını hemen açıyor ve tarama kolaylığı sağlıyor. Yazısı burada
Vichy Normaderm Makyaj Temizleyici; Cilt tipime göre olan krem / süt şeklinde temizleyicileri seviyorum. Genelde bu formdaki temizleyiciler normal ve kuru ciltlere göre oluyor. Kokusunu ve temizlemesini sevmiştim. Yazısı burada 
Dove Besleyici Bakım Saç Bakım Kremi; Yaz döneminde bitenler hep saç ürünleri ve duş kremleri yani banyo ürünleri oluyor. Bu saç kremini indirimlerde farklı boylarını almışım ve peşpeşe kullandım. Bu kadar denemeden sonra diyebilirim ki, kesinlikle bir Saç Dökülmesine Karşı serinin kremi gibi değil. Ehh işte, bir daha almam sanırım.
Elidor Belirgin Bukleler; Bunları birden peşpeşe bitirmedim. Şöyle ki bu kremleri kardeşimle beraber kullanıyoruz. Bitmeye az kalmışş ama iyice sıkmadan çıkmayan, zorlayanları bir yere ters çeviriyorum. O yarım kalanları bırakıp hep yenileri açıp kullanınca önce bunlar bitsin dedim. Fotoğraftan sonra ambalajı kesip içindekileri bir kaba boşaltıp kullandım. Yazısı burada
Prima Islak Havlu; Beğenerek kullanıyorum ama çok bebek poposu gibi kokuyor :)
Oriflame Vücut Kremi; İncecik gri simler barındıran ve çok güzel kokan bir krem. Çok severek kullandım.
Colgate Optik White; Dönüşümlü olarak kullandığım diş macunlarından biri.
Rossmann Welness Beauty Vanilya Macademia Duş Kremi; Misler gibi kokuyor. Aynı seriden vücut yağını da kullanmıştım. Kesinlikle tekrar alınmalı.
Raw Ganic Makyaj Temizleme Mendili; Yazısı burada

8 yorum:

  1. Gliss in şampuanlarıyla anlaşamayan bir ben değlmişim demekki =) Aynı şekilde saç spreylerini yada kremlerini daha çok beğeniyorum.
    Rossmann gidince şuWelness Beauty Vanilya Macademia bakıcam, bu serinin seyehat boyunun olduğunu görmemiştim. Vanilya olan şeyleri %90 beğeniyorum ztn :D
    Gelsin yeniler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Welness Beauty Vanilya Macademia serisi çok çok güzel, bak mutlaka. Evet gelsinler, geldiler de zaten :)

      Sil
  2. canım benim ödülün var bende:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakıyorum hemen canım, geç kaldım yine ama :(

      Sil
  3. Gelsin yenilermi erisin stoklarmı demeliğim sevdacım?:))) nice bitenlere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh ikisi de uyar ama stokları eritemeden yeni alışverişler yapıldı :)

      Sil
  4. Elidor belirgin bukleleri kıvırcık kızım için sürekli kullanıyorum ve memnun kalanlardanım. Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok uzun zamandır kullanıyorum ve bittikçe alıyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)