16 Ekim 2014 Perşembe

Bir İstanbul Masalı #3

Genelde bu bölümde gittiğim yer ile ilgili 1 fotoğraf paylaşırım. Fakat bu sefer 1 tane seçemediğim için tüm görseller aynı yere ait. 
Kardeşimi sabahın köründe havaalanına bırakmam gerekiyordu. Biz de annemle havalanına yakın olduğu için Pendik Sahil'e geldik.  
Saat 7 civarı, günlerden cumartesi. Her yer sessiz, sahilde tek tük yürüyen insanlar var. 
Bulutların arasından aniden beliren uçakları görmek insanda ''gitme'' isteği uyandırıyor. 
Annemle biraz yürüdükten sonra ben bir banka oturup kitabımı okudum annem de her sabah yaptığı yürüyüşünü burada yapmış oldu. 
Bu güzel fotoğrafları neden 1 taneye indiremediğimi anlamışsınızdır. Acele etmeden, sakince ve huzurla geçirilen günleri seviyorum. En kısa zamanda tekrar gidebilmek dileği ile!

10 yorum:

  1. Son yorumuna kesinlikle katılıyorum canım.Gidişinde dönüşünde sakin ve huzurlu olmalı.Yoksa gezinin pek bir kıymeti kalmıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi canım, en basiti bi dünya yol gidip trafikte kalıp sinir stres sahibi olunca dünyanın en güzel yerine gitsen keyifli olmuyor :(

      Sil
  2. Biz de sevgilimle pendik sahile pek çok kez gitmiştik. Aslına bakarsak, pendik, kartal, maltepe, kadıköy, caddebostan hepsinin sahiline gittik demem daha doğru. Deniz havası insana çok huzur veriyor, çok mutlu ediyor. Fotoğrafları görünce özleyiverdim yine. Bi an önce gelmek istiyoruum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahiller güzeldir, İstanbul'un ki bir başka güzeldir :)

      Sil
  3. Inşallah bir gün görmek dileğiyle o güzel şehri;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım, kısmet olur da görürsün :)

      Sil
  4. canım bende mimin var:)) öpüyorum çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, teşekkürler. bakıyorum hemen :)

      Sil
  5. Sabah erkenden kimsecikler yokken ne güzeldir sahil. Hava güzelse ve özellikle hafta sonuysa işkence oluyor bu tarz yerler. Fotoğraflara bakınca içim açıldı, öpüyorum çooook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftasonu özellikle erkenden süper oluyor, birlikte de gidelim bir gün mutlaka :) Ben de öptüm kuşum 😚

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)