2 Ekim 2014 Perşembe

Alışveriş; Martello Çanta, Flormar Shop, C&A

Son dönemlerde giyecek özellikle ayakabıda ihtiyaca yönelik alışveriş yapıyorum. Bu yüzden de ayakkabı ve çanta alırken her renk ile kullanabileceğim siyah ve krem renklerini tercih ediyorum. Yine çanta ve ayakkabıda çok metal detay, baskı v.s. sevmiyorum. İş görüşmelerim, toplantılarım için düz siyah bir çantaya ihtiyacım vardı. Kadıköy'e yolum düşünce buradaki çantacıları dolaştım. Daha sonra Bahariye Caddesi'nde daha önce Markafoni'den anneme bir çanta aldığım Martello mağazasını gördüm. Kol çantası tam benim istediğim gibi ortada bir fermuarlı gözle birlikte 3 bölümlü. Şu tek göz çantaları hiç sevmiyorum. Siyah clutch da çok uygundu, mutlaka kullanırım diye onu da aldım. Oldukça uyguna güzel modeller var, mutlaka bakın. 
Bu arada bu fotoğrafı Instagram'da yayınlayınca biri altına ''çok zevksizsin canım'' gibi birşey yazdı. Ben herkese de söylerim, bu çok çirkin bir davranış. Kendi kalitesini belli etti ama bir açıklama yapayım. Şu hayatta en sevmediğim insan tipleri sen bir şey almışken ve hevesle göstermişken  ''aa neden bunu aldın'' ''bu çok kötü'' ''Çok çirkin''  v.s. diyenler. Fikrini sorup değiştirebilirim dese ayrı ama hevesle gösteriyor, demek ki beğenmiş. Biri bir şey alınca güle güle kullan denir arkadaşlar. Fikir beyan etmeniz içim çok ısrar edilirse sizin tarzınız olmadığını söyleyebilirsiniz ama olumsuz yorumlar çok kötü. Bana pek yapan olmadı ama blog ve Instagram yorumlarında çok sık görüyorum ve inanın çok üzülüyorum. Azıcık iyi niyet ve empati hepimize iyi gelecek.
Ayrıca bak anlattım, benim tam istediğim çanta. Ben de mint yeşillerini, pembelerini çok beğeniyorum mesela çantaların. Ama kullanamam. Üstelik de bütçem kısıtlı. Bu tam benim istediğim çanta ve çok severek isteyerek aldım nokta. Kişileri durumlarını bilmeden yargılamayın. Belki de gerçekten zevksizim ama bu sadece beni ilgilendirir. Zevkler ve renkler tartışılmaz, unutmayın!
Bu kadar iç dökmek yeter, devam edelim :)
Buyaka Flormar'a sadece Dotting Pen almak için girmiştim aslında.  
C&A'yı seviyorum. Uygun fiyata oldukça güzel şeyler var. Biraz da giyim alışverişi yapayım artık dedim. Kozmetikten giyime sıra gelmiyordu bir türlü :)

22 yorum:

  1. iyi günlerde kullanın inşallah Allah sağlıkla sıhhatle kullanmayı nasip etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, daha güzelleri sizin olur inşallah

      Sil
  2. Bende severim C&Ayi, H&M´e bakarak daha cok sey almisligim vardir ordan. Güle güle kullan cicilerini :) Ve cok haklisin, kozmetik ve bakimdan giyim kusam arka planda kaliyor, bende bu aralar onu toparlamaya calisiyorum, kendime yeni bir garderob tamamliyorum.
    Dikkat ettinmi, fashion blogcularinda cok az makyaj ve bakim malzemeleri oluyor/pek aralari olmuyor genelde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de H&Mden daha fazla şey aldım C&Adan :) Teşekkürler canım. Sorma kozmetiğe yatırıyorum giyime verirken acıyorum paraya.

      Sil
  3. hepsini güle güle kullan :) zevksiz diyen şahsa da bence hiç aldırma. gayet kullanışlı bir çanta almışsın ve sen beğenmişsin gerisini ne alakadar eder ki.. güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, daha güzeli senin olsun :)

      Sil
  4. Sen insanlara ne takılıyorsun Sevda'm, o içinin kötülüğü dışına, diline yansıyan kötü insanlara hele >.< Boşver desin istediğini, sanki zorla yazdırıyoruz yorumu... Ben gayet beğendim çantanı, güle güle kullan canım ♥ Martello'yu severim ben, teyzem sahibini tanıdığı için bol bol alıyor :D Hepsini güle güle kullan kuzum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sıkıldı işte yazayım dedim. Hoşgörüsüz ve tahammülsüz olduk, herkes kendi zevkini kıstas alıp diğerine zevksiz diyebiliyor. Teşekkürler kuzum, bana göre tam iş çantası. Ooo teyzene takılmak lazım :)

      Sil
  5. aldırma o yorumlara, güle güle kullan hepsini canım

    YanıtlaSil
  6. Ojelere bittim ^.^ Çanta gayet kullanışlı bence,tek gözlü çantalar insanı çok uğraştırıyor gerçekten.
    Zevksiz diyen kişinin sana zevksiz demesi çok saçma,seni ne kadar tanıyor,senin zevklerini nereden biliyorki, ya da zevkleriniz uyuşması mı gerekiyor.. Ay neyse sinirlendim gece gece valla, sana gelen laf bana gelmiştir Sevdoşum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın ya, çok teşekkürler. İnsanlar böyle işte ve ben çok kızıyorum bu tutuma. Neyse, iyi ki varsın :)

      Sil
  7. Ne kadar da güzel söylemişsin aa neden bunu aldın demek çok doğru değil hele de samimiyetin olmayan bir insana kalkıp zevksizsin demek o insanın ne haddinedir ki hiç anlamam sen beğenmiş hevesle almışsın kullanacak olan kişide sensin..

    Üsteki çanta modeli klasikdir ve bir çok yerde oluru vardır, bir çok marka böyle bir model çıkartır bence kurtarıcı bir çanta..
    Kırık beyaz baskılı bluzun baskılarıda çok hoşuma gitti.. güle güle kullan..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumun için. İş için özellikle çok iyi oluyor bu çantam, tam aradığım çantaydı aslında :) Daha güzelleri senin olsun.

      Sil
  8. Ojelerin renklerini çok sevdim, oje almadan mutlaka blogunu tıklayacağım bundan sonra.:) Bugün 3 renk oje almışım, hepsi de bende varmış zaten.:( Klasik renklerin dışına çıkamaıyorum ellerim sürekli onlara gidiyor.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir arar ben de evdeki ojelerden alırdım :) Her zaman beklerim o zaman canım :)

      Sil
  9. Çantaları çok begendim. Siyah çantalar her kıyafete uyum sağlıyor. Güle güle kullan Sevdacim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, daha güzelleri senin olsun :)

      Sil
  10. Ayy clutch da çanta da süper, hepsini sağlıkla canım, iyi günlere kullan

    YanıtlaSil
  11. O instagramda negatif yorumlar yapanlara sadece gülüyorum ben. Yılan gibi tıslayıp kaçıyorlar. Aldıklarını çok beğendim, güle güle kullan canımmm. Fikir olsun diye paylaşıyorsun sonuçta, terbiyesizlik bunların yaptığı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım insan bazen sinirleniyor işte. Çok teşekkürler canımcım beğenmene sevindim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)