7 Eylül 2014 Pazar

Real Techniques Allık Fırçası

Real Techniques Allık fırçası allık, bronzer, aydınlatıcı uygulamaları için kullanılabilecek bir fırça. Ben sadece allık sürmek için kullanıyorum bu fırçayı. 
Konik şeklinde sentetik ve oldukça yumuşak kılları var. Pigmentli allıkları uygularken hafif, doğal bir görünüm veriyor.  Aslında fazla renk vermeyen,  pigmentsiz allıkları da daha kolay ve belirgin uyguluyorum bu fırça sayesinde. Bir de sanki bu fırça ile uyguladığımda sanki daha çabuk sabitleniyor ve kalıcı oluyor allıklar.
Aslında olumlu özelliklerinin yanında olumsuz bazı şeyler de yaşadım bu fırçayı kullanırken; Uca doğru sivrilen, konik ve çok yumuşak kılları nedeni ile allığı yuvarlayarak sürmeye alıştığım için epey bir zorluk yaşadım. Uç kısım ile uygulama yapmak istediğimde beceremeyip kenar kısım ile sürüp dağıttım allığı bir süre. Deneye deneye elim alıştı ama bir süre sorun yaşadım bu konuda.
Bir Expert Face değil ama yine de aldığıma pişman olmadım bu fırçayı. Ve severek kullanıyorum. 
Artık bir çok yerde satılan Real Techniques Allık fırçasını ben Watsons'tan indirimli olarak 21 ya da 22TL gibi bir fiyata aldım. Değişik fiyat aralıkları ile satılıyor ama alacaksanız tavsiyem sık sık yapılan indirimleri takip edip uygun fiyata almanız olacaktır. Ayrıca online almak isterseniz LilaKutu'dan da alabilirsiniz. 

2 yorum:

  1. İyi ki geldi TR'ye bu fırçalar, gerçi sigmalar bile geldi artık o_O
    Ne mutlu bize :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka markalarda gelsin bekliyoruz :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)