11 Eylül 2014 Perşembe

Okudum; Numaran Bende Var - Sophie Kinsella

Aşık mıyım? Bilmiyorum. 
Beni sevip sevmediğini bilmiyorum. 
Onu sevip sevmediğimi bilmiyorum. 
Tek diyebileceğim, aklımdan hiç çıkmayan tek ki şi o. 
Duymak istediğim onun sesi. Görmeyi umduğum onun yüzü.
Bravo bana! Kaybettim :( 
Şu dünyada kaybetmemem gereken tek şeyi kaybettim. Nişan yüzüğümü! Magnus'un üç nesillik aile yadigarı. 
Ve şimdi, tam da annesiyle babasının döndüğü gün kaybettim. Kaybetmek için o günü buldum. Derin derin nefes al, Poppy. 
Olumlu düşün :) 
Bir hayır yemeğinde kızlarla iki kadeh şampanya devirdikten sonra Poppy'nin hayatı bir anda tepetaklak oldu. Yalnızca nişan yüzüğünü kaybetmekle kalmadı, arkasından yaşanan panikte cep telefonundan da oldu. Titrek bacaklarla otelin lobisinde dört dönerken, bir çöp kutusunda terk edilmiş bir telefon buldu. E, mal bulanındır demişler! Artık otele bir numara bırakabilirdi. Kaderinde vardı demek ki! 
Tek sorun şuydu ki, telefonun sahibi işadamı Sam Roxton, onunla aynı fikirde değildi. Cep telefonunu geri istiyordu ve Poppy'nin, tüm mesajlarını okumasından ve özel hayatına burnunu sokmasından hiç hoşlanmamıştı. Üstüne üstlük yüzüğü bulana kadar Poppy'nin tek elle idare etmesi gerekecekti! Düğün hazırlıkları, Sam'in geçici asistanlığı vazifesi ve başına bizzat açtığı türlü belalar yüzünden işler iyice karışacaktı.
Son dönemde epey Marian Keyes ve Sophie Kinsella kitabı okudum. İkisini de seviyorum ama Sophie Kinsella'yı daha çok seviyorum. Kitapları kesinlikle çok eğlenceli, okurken kahkahalar atıyorum.
Konusuna gelirsek kahramanımız Poppy düğününe az bir zaman kala bir partide aile yadigarı nişan yüzüğünü kaybeder. Otelde yana yakıla yüzüğünü arar, çöplere dahi bakar. Bu arada otelin dışına çıkıp telefon ile konuşmak ister ve o arada telefonunu çaldırır. Otele yüzüğünü bulduklarında aramaları için bir cep telefonu numarası bırakması gerekmektedir. Bu arada çöp atılmış bir cep telefonu görüyor ve telefona el koyuyor. Telefon ise otelde toplantıda bir şirketin kafası bozulup işi bırakan yönetici asistanlarında birine aittir. Telefon Sam Roxton'un asistanınındır ve  çok öenmli mesajlar ve mailler geldiği için telefonu geri istemektedir. Poppy ise yüzüğü bulunana kadar telefonu geri vermek istemez ve böylece ikili arasında telefon mesajlaşmaları başlar.
Çok eğlenerek okudum, kahkahalar attım. Bu tarzı sevenler ve henüz okumayanlar mutlaka okumalı.

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli idi gerçekten de :)

      Sil
  2. Birkaç günlüğüne teyzoşuma taşınayım demiştim, interneti birkaç gün kullanamadım. O sırada ne de güzel okuyamadığım yayınların birikmiş, hepsini tek tek keyifle okudum. Ayrıca, gezi ve kitap yazılarına tek kelime ile 'bayılıyorum'. :) Harikalar! Devamını dört gözle bekliyorum. :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ziyaret edip yorum bıraktığın için. Yazılarımı beğenmene de çok sevindim :) Bu aralar yoğunum ben de geleceğim ilk fırsatta yoruma :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)