22 Eylül 2014 Pazartesi

Golden Rose Jolly Jewels 112 Oje

Golden Rose Jolly Jewels serisi için ''yıldızlar kadar parlak, gökkuşağı kadar renkli, bir mücevher gibi göz alıcı tırnaklar yaratır.'' demiş. Bu seri sürme, temizleme açısından biraz zor olsa da en sevdiğim Golden Rose serilerinden biri. 
Şeffaf taban içerisinde lila rengi, gümüş ve altın simler, pullar içeren bir oje.  

Jolly Jewels serisinde kullandıklarım arasında en sevmediğim bu oje oldu. Bana göre fazla soğuk tonlu bir oje, ellerime yakıştıramadım. Yine de emin olmak için bir çok kez denedim, yok ısınamadım bir türlü. Kuruması hızlı. Ben kullanmadım ama üstüne top coat geçerseniz hem parlak görünüyor, hem pulları takılıp düşmüyor. 
Çıkarması zor, folyo yöntemi ile çıkarıyorum mutlaka.


10 yorum:

  1. Pullu oje serileri içinde Jolly Jewels üstüne oje tanımıyorum.Bence bu renkte çok yakışmış.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum bu seriyi. Bir de aynı performanstaki ürünlere göre fiyatı da uygun. Teşekkürler canım :)

      Sil
  2. Genç ken bende çok sürerdim bu simli ojeleri ama çıkarmak pek zor oluyordu be Sevdam. Yine öylemi ki:)) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım çıkarması zor ama folyo yöntemi diye bir çıkarma yöntemi var onunla nispeten daha kolay çıkarıyorum. Sevgiler :)

      Sil
  3. Bende hep topcoatla geciyorum tekrardan, hem daha güzel görünüyor ozaman. Renk olarak belki eflatunda barindirdigi icin soguk gelmistir, bendede o tür renkler pek uyusmuyor cilt rengime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çoğunlukla topcoat kullanmaya üşeniyorum. Olabilir bana da yakışmıyordur belki o tonlar :(

      Sil
  4. Bayıldım bu ojeye! Ama yok yok ben çıkaramıyorum böyle simleri tırnaklarımdan...folyo ile de uğraşmak istemiyorum :/ en iyisi sen sür ben bakayım kuzum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de folyo ile çıkarıyorum ama üst üste çok sürdüm ve sıkıldım. Kaldırdım kenara simlileri şimdilik yaşasın krem / jel ojeler :)

      Sil
  5. Ah, ama oje harika tek kelimeyle. Bayıldım gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana biraz soğuk tonlu gibi geldi ama yine de görünüşü muhteşem tabi :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)