13 Eylül 2014 Cumartesi

Dekoratif (Bambu) Kokuları Sevenlere; Bargello Dekoratif Kokular - Fresh

Bambu insanların en çok kullandığı bitkilerden biridir. Özel yapısı ile emici bir dokuya sahiptir. Bu emici hücreler hava ile temas ettiğinde içinde barındırdığı sıvıyı ortama bırakır ve özel formülü ile ortama yayılan koku uzun süre kalıcı olarak kendini hissettirir.
Bambu kokumuzun özel bambu çubuklarını ters çevirerek ortama yaydığı kokuyu arttırabilir ve ortamı tazeleyebilirsiniz. 
* Size en uygun koku seviye oranını çubuk sayısını azaltarak veya arttırarak belirleyebilirsiniz.
* Çubukları haftada bir kere ters çevirmenizi tavsiye ediyoruz.
* Ortalama 30 gün boyunca bulunduğu ortama koku yayar.
İnstagramdan takip edenler bilirler, yakın zamanda bir banyo tadilatı yaptırdık. Banyomuz yenilendikten sonra da misler gibi koksun istediğimizden kokulu dekoratif ürünler arayışımız başladı. Artık bir çok markada bu şekilde bambu / çubuklu / dekoratif koku mevcut. Fakat Bargello koku -en azından benim daha önce kullandıklarıma göre - fark yaratıyor, öne çıkıyor.
Daha önce 2 değişik markadan dekoratif kullandık. Bir tanesi ilk açtığımızda sadece bulunduğu ortamı değil tüm evi misler gibi kokuttu. Fakat bambu çubuklar şişe içerisindeki kokuyu 1 haftada tüketti, 10 gün sonra çubuklar hiç koku vermez oldu. Diğerinin de kokusu yok gibi bir şeydi, elinize alıp koklarsanız kokusunu farkedebiliyordunuz.
Bargello'nun farkı, tadilatımız biteli 1 aydan fazla olmasına rağmen hala koku veriyor olması ve kokusunun oldukça kalıcı olmadı. Bende ki fresh olan hafif limonlu gibi çok güzel kokuyor, gerçekten fresh bir koku. Banyoya her girişimde kokusunu alıp mutlu oluyorum. Şişesini de şık buluyorum. 
Bambu çubukları arada bir ters-düz etmek gerekiyormuş, ben bunu yakınalrda öğrendim. Gerçekten çok işe yarıyor. Eğer çubuklu kokular kullanıyorsanız arada bir çubukları ters çevirmeyi ihmal etmeyin.
Bargello'da dekoratif kokular için bir çok koku seçeneği mevcut. İsterseniz mağazalardan isterseniz Bargello'nun internet sitesinden de alabilirsiniz.
Mis kokulu günler diliyorum :)


2 yorum:

  1. Cidden cok sIkmis, bu marka varsa almanyada görürsem bende alirim madem kalici, daha önce almistim ama hic kokmamisti maalesef bir kac gün sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çok kalıcı canım, çok memnunum. Benim de daha önce aldıklarım kokmamıştı

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)