13 Ağustos 2014 Çarşamba

Takatuka.com'a Bakmadan Ayakkabı Almayın!


Son yıllarda Crocs'ların ne kadar popüler olduğu malum. Yeğenlerim de nerede ise doğduklarından itibaren Crocs giymeye başladılar. Onlar için değişik modeller ararken keşfettim Takatuka.com'u. 
TakaTuka.com, Stride Rite ve Crocs markalarının Türkiye’de tek yetkili online satış sitesi. Yani  bu markaları internet üzerinden orjinalliği garantili olarak sadece TakaTuka.com'dan alabiliyoruz.
Ayakkabı bölümüne baktığımızda  Harley Davidson, CAT, Desiqual, Vans, Birkenstock, Havanias ve Lumberjack  gibi ünlü markaları ve bu markaların geniş koleksiyonlarını görüyoruz. Site ürün aramalarınızda oldukça işlevsel, kategoriler ve ürünler arasında başımız dönmeden aradıklarımızı bulmamız mümkün.
Bu aralar ayakkabı özellikle de dolgu topuk ayakkabı arayışım mevcut. Bu yüzden de sitede en çok ilgimi çeken markalardan biri de Lumberjack oldu. Ben kadın modellerine bakıyorum ama erkekler içinde Lumberjack'te çok şık modeller mevcut. 
Takatuka.com'dan alışveriş yaptığınızda 30 gün iade / değişim garantisi var ve sezon ürünlerini ücretsiz kargo ile alabiliyorsunuz. Ayrıca siteyi ziyaret ettiğinizde alışverişinizle ilgili merak ettiğiniz bir soru varsa ''Online Chat'' sistemi ile sorularınızı anında yanıtlıyor. İşitme ve konuşma engelli müşterilerin de işini kolaylaştıracak bu sistem ile ürün, numara, teslimat v.b. gibi konularda mesai saatleri içerisinde canlı destek ile anında cevap alınabiliyor.
Siteye üye olmak, alışveriş yapmakta çok hızlı ve kolay. Bir çok ürün aynı gün kargo ile gönderiliyor. Bizlere de bu hızlı ve ilgili alışverişin keyfini sürmek düşüyor.
O zaman ne yapıyoruz, Takatuka.com'a bakmadan ayakkabı almıyoruz!

4 yorum:

  1. Böyle farklı markaları bir araya toplayan siteleri çok seviyorum ben. Özellikle yazında geçen işitme ve görme engelliler için canlı destek detayı çok hoşuma gitti, firmayı tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ayakkabı satan bütün siteleri seviyorum galiba :) İşitme ve görme engelliler için canlı destek güzel bir incelik, bütün firmalardan bekliyoruz böyle şeyler.

      Sil
  2. Sayende yeni bir site daha keşfettim. Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)