17 Ağustos 2014 Pazar

Skin79 Tea Tree Calming Mask Sheet

Vaatleri
Hasar görmüş, kuru, renksiz, beslenme ve neme ihtiyaç duyan ciltler için üretilmiştir. Çay ağacı özü içeren saf pamuk maske cildi dış etkenlere karşı korur, yatıştırır. Cildi nazikçe arındırır, ferahlamasını ve temizlenmesini sağlar.
Nasıl Kullanılır?
Cildi temizleyin ve tonikleyin. Maskeyi paketinden çıkarın ve yüze yerleştirin. 10-15 dakika sonra yüzünüzden çıkarın ve yumuşak dokunuşlarla serumun emilmesini sağlayın.
Saf pamuktan oluşan kağıt maske diye tabir edilen maskelerden. Öncesinde yüzü temizleyip, tonikleyip uygulamak gerekiyor. Kağıt maskeleri pek sevmem aslında ama bu maskenin dokusu çok güzel. 
Uygulayıp 15 dakika kadar bekledikten sonra yüzümden çıkardım. Ciltte kalan serumu yüzüme yedirdikten sonra yüzüm yumuşacık oldu. Ferahlatıcı bir etkisi var. Kuru ciltlere önerilse de çay ağacı özü içerdiği için akneli ciltlere uygun olduğunu düşünüyorum.  
Aslında çay ağaçlı ürünlerin genelde kokusunu sevmiyorum ve bu maskede de o kokuyu bekledim. Neyse ki koku, yoğun ve güçlü değildi. 
Terleme ve güneş nedeni ile oluşan kızarıklara da iyi geldiğini söyleyebilirim. Gece yaptım ve sabah daha dinlenmiş ve aydınlık bir ciltle uyandım. 
Tek kullanımlık maskeleri seviyorsanız şans verebilirsiniz. Ya da seyahate giderken çantaya atılabilir bir tane.
Skin 79'un kendi sitesinde satış fiyatı 4 TL. Bu tarz maskelerden şöyle 10-15'li falan yapıp daha uygun fiyata satsalar ne iyi olurdu. Skin 79 web sitesinden veya Lila Kutu'dan satın alabilirsiniz.
**Basın ürünüdür. Objektif yorumlarımı içerir.

6 yorum:

  1. Cay agaci yaglari cok övülüyor mesela ama ben kokusuna hic dayanamiyorum, iki kere aldim ve hemen geri elimden cikarttim, ürünlerin iyi olduguna eminim ama kokuya karsi biraz tahammül gerekiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çay ağacı kokusunu ben de sevmiyorum ama bunda yok o koku

      Sil
  2. Bayılıyorum bu maskelere, aslında Kore'de satılıyor bir pakette bunlardan 10-15 tane ama burda nerdee :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım belki burada da satılır ama çok pahalıya gelir sanırım, hem 10-15 li olsa hem de uygun fiyatlı gayet güzel olur :)

      Sil
  3. Tek kullanımlık maskeleri çok seviyorum. Hem pratik hem de eğlenceli oluyorlar. Bu da denenecekler listeme ekleniyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum canım tek kullanımlık maskeleri denemeyi :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)