15 Ağustos 2014 Cuma

Okudum; Mucizeler Dükkanına Dönüş - Debbie Macomber

İsteyince, her sorunun bir çözümü olduğunu anlıyor insan...
Aşkın ve arkadaşlıkların filizlenerek çoğaldığı, zamanla sımsıcak ilişkilere dönüştüğü bir sokak hayal edin.
Her iki yanında kapısını çalabileceğiniz, bir bardak çay eşliğinde sevdiklerinizle sohbet edebileceğiniz, içinizi ısıtan dükkânların dizili olduğunu düşünün. Aydınlığa açılan umut dolu bir dünyaya girmenin, hüzün ve mutluluğun bir arada sunulduğu, doyumsuz yaşam öykülerine tanıklık etmenin vakti gelmiş demektir.
Debbie Macomber, Mucizeler Dükkânına Dönüş adlı romanıyla iyi-kötü her yaşanmışlığın bir tecrübe olarak bizlere geri döndüğünü bir kez daha kanıtlıyor.
"Debbie Macomber, aşkın ve arkadaşlığın mucizevi yönlerini kimsenin aktaramayacağı güzellikte anlatıyor."
-BookPage-

"Macomberın son kitabı Mucizeler Dükkânına Dönüş, hayatınıza enfes bir lezzet katıyor."
-Publishers Weekly-

"Macomberin tanıdık karakterleriyle birlikte, arkadaşlığın ve aşkın kol gezdiği muhteşem bir dünyada gezintiye çıkmaya hazır olun. Kitabı okurken alacağınız keyfin tarifi yok!"
-Booklist-

"Sorunların, insanları gerçek dostluklara ve sevgiye sürükleyişinin büyüleyici hikâyesine tanıklık edeceğiniz sımsıcak bir roman..."
-RT Book Review- 
(Tanıtım Bülteninden)
Debbie Macomber'ın daha önce 2 kitabını okumuştum. Biri bu serinin ilk kitabı olan Küçük Mucizeler Dükkanı, diğeri ise Gül Limanı Oteli idi. Mucizeler Dükkanı serisinin devamını hep getirmek istemiştim ama bir türlü fırsat olmamıştı. Bu serinin kaçıncı kitabı bilmiyorum ama ben 2. kitap olarak okudum (Şimdi baktım da serinin 4. kitabı imiş) :)
İlk kitabı oldukça uzun zaman önce okumama rağmen karakterler çok tanıdık. Yine Blossom sokağı, Mucizeler Dükkanı'nın sahibi Lydia, örgü kursunun ilk öğrencilerinden Alix ve yepyeni bir karakter Colette. Kitabın ana karakterleri.
Artık Brad'le evli ve mutlu olan Lydia'nın yeni bir örgü kursu açmaya karar vermesi ve sonrasında gelişen olayları okuyoruz bu kitapta. İlk kitap beni daha çok heyecanlandırmıştı, açıkçası bu kitabı arada sıkıcı buldum ama gerçekten çok az noktada sıkılıyorsunuz. Genel olarak akıcı, güzel bir kitap. Seri okuyanlara tavsiye ederim ama bu serideki herhangi bir kitabı ayrıca da okuyabilirsiniz bence. Kolay okunup anlaşılır kitaplardan çünkü.

12 yorum:

  1. Ben de ilk 2 kitabını okuyup devamını getirememiştim.Hiç iyi bir seri okuyucusu değilim,ama kafa dağıtmak için,yazın özellikle,Debbie Macomber kitapları birebir! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seri okuyamam hiç :) Kolay okunması nedeni ile benimde yazın tercihim :)

      Sil
  2. bende begenerek okuyorum hatda 3. aldim ama baska bir hikaye yazilmis sadece son sayfalarinda tekrar asil hikayenin devamini.Sinir olmustum ama bu vesileyle okmus oldum fena degildi :) bende 4.5. sanirim birde 6. var onlarida almaliyim hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap okurken ben de aynı şeyi düşünüyorum, hepsini almalıyım hepsini okumalıyım :)

      Sil
  3. Serinin 5 kitabını da okudum bir zamanlar çok sevdiğim bir seriydi ama şimdilerde diğer kitaplarını alamadığım için kopukluk oluştu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz 5 kitabı da okumuşsunuz, iyiymiş. Darısı başıma :)

      Sil
  4. Bu serinin ilk kitabını okudum bende devam etmeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de devam etmek isterim ama okunacak da çok kitabım var. Bakalım, kısmet :)

      Sil
  5. ben de ilk iki kitabı okudum küçük mucizeler dükkanı ve bir yumak mutluluk. aslında devamını getirmek istiyorum ama araya başka kitaplar girdi, şu ara piyasada gerçekten ciddi güzellikte kitaplar var, hangisini okuyacağına karar veremiyor insan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı durumdayım hem evde okumamı bekleyen onlarca kitap hem yeni çıkan onlarca güzel kitap. Hangisine yetişsem şaşırdım :)

      Sil
  6. Serinin ilk kitabını ben de okudum, devamını da getirmek istiyorum ama bir türlü fırsat olmadı. Okunacak o kadar çok kitap var ki. Ama bu seriyi mutlaka tamamlayacağım çünkü ilk kitabı çok sevmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar güzel kitap var ki insan hepsini okumak istiyor. İnşallah okuruz devamını canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)