31 Ağustos 2014 Pazar

Okudum; Gökteki En Parlak Yıldız - Marian Keyes

Arka Kapak Yazısı
Tek bir adres.
Dört daire.
Bir ev dolusu kalp.

Ve hayatlarını değiştirecek
sıradışı bir ziyaretçi…

Yıldız Yolu 66 Numara.
Marian bu!
Sihrin ta kendisi.
Okurken ilk başta fantastik gibi geldi. Bir de değişik öyküler, kişiler kafa karıştırıcı idi. Sevmeyeceğimi düşünerek başlamıştım. Fakat bu değişik öyküler ve farklı kişilerin ortak bir noktada buluşması ile sonunu çok merak ederek heyecanla okudum. Açıkçası da o sıradışı ziyaretçinin ne olduğunu ancak en sonlarda anladım. 
Başta olmasa da sonu güzeldi. Yine de yazarın hala en sevdiğim kitabı Senden Başka Yok.

4 yorum:

  1. farklı kişilerin sonradan ortak bir noktada birleştiği romanları çok severim, kitabın kapağı da "al beni" diyor zaten! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, kapağı al beni diyor gerçekten :)

      Sil
  2. kapağı çok güzelmiş, okunacak listeme aldım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)