10 Ağustos 2014 Pazar

Okudum; Bana Bir Söz Yeter - Linda Francis Lee

O testi yapmasaydı bunların hiçbiri olmayacaktı.
Ya da en azından başarısız olmasaydı hiçbir şey olmayacaktı.
Başarısız oldu.
O.
Hayatı boyunca hiçbir testte başarısız olmamış Chloe Sinclair.
Zekasına ve mantığına başka hiçbir şeye güvenmediği kadar güvenen Chloe Sinclair'in hayatı düz bir çizgiden farksızdı, ta ki bir gün bir çılgınlık yapıp seksi olmaya karar verene kadar. Kollarına düştüğü inanılmaz derecede yakışıklı yabancı da bu durumu kolaylaştırmıştı. Fakat bir daha görmeyeceğini sandığı bu adam, Chloe'nin çalıştığı, batmakta olan kanalı ele geçirmeye çalışan adamın ta kendisiydi.
Yere bakan yürek yakan, attığı her adımdan emin Sterling Prescott iflas etmek üzere olan KTEX TV'yi almaya kararlıdır. Fakat bir gece önce vahşiliğiyle fırtınalar estirdikten sonra bir anda ortadan kaybolan kadın ertesi gün onu gördüğünde iyi aile kızı gibi davranıp, onu tanımazlıktan gelince her şey değişecekti. Sterling bu kez işe aşkı da karıştırıp Chloe'ye seksi olmanın aslında o kadar da günah olmadığını göstermek istiyordu.

Çözdüğü testten sonra kendine güvenini yitiren Chloe gittiği bir davette ufak bir kaza geçirince kendini hiç tanımadığı bir adamla (Sterling Presscott)otelin tuvaletinde bulur. Adamın amacı yardım etmektir ama Chloe'nin aklına çözdüğü test gelince daha ileri gitmek ister ama kapıda bekleyenler yüzünden yabancıyı orada bırakarak tuvaleti ve daveti terkeder. Bir yandan da pişman oluyor ve olayı unutmak istiyor. 
Bu arada Chloe'nin çalıştığı kanal iflas etmek üzeredir. Acımasızlığı ile bilinen Sterling Prescott'un şirketi Presscott Medya iflasın eşiğindeki firmaları düşük fiyatla satın alan bir firmadır ve şimdi de KTEX TV ile ilgilenmeye başlamıştır. Ertesi gün KTEX TVye görüşmeye gittiğinde Chloe ve Sterling karşılaşırlar. Chloe gelen kişinin Sterling'in yardımcısı olduğunu düşünmektedir. Bir yandan tanışmadıklarını iddia eder ve patronuna verip veriştirir. Sterling ise kendisinden nefret edildiğini anlayınca yardımcısı gibi rol yapar ve böylece kitabın eğlenceli hikayesi başlar. 
Bu kitap bir serinin 2. kitabı. İlk kitap Kate ile Jesse'nin hikayesi Sensiz Asla idi. Onu okumuş ve pek beğenmemiştim. Fakat bu kitap ilk kitabın aksine çok eğlenceli. Tam bir romantik komedi. Serinin 3. kitabı da Sterling'in kardeşi Ben ve Julia'yı anlatıyormuş. Bu kitap güzel olunca 3. kitabı da okumayı istedim hemen.

6 yorum:

  1. aaaa ne tatlı bilmiyodum ki okurum amaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilmiyordum okuyunca öğrendim :) Umarım okur ve seversin Deep.

      Sil
  2. Kitabevine gidince saatler geçirebileceğim nadir insanlardansın :) Sadece kendi okumak istediğim kitaplar için değil, senin okuduklarını da seçmek için bana koca bir gün lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, eskiden daha çok okurdum bu az okuyan halim. Bir de yorgunluktan kolay kitapları seçiyorum bu ara maalesef :(

      Sil
  3. Konusu çok eğlenceli. Sen de beğendiysen kesin güzeldir. Ama öyle hızlı okuyorsun ki, ben önerdiğin kitapların hangisinden başlayacağımı bilemiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok eğlenceli keyifli bir kitap :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)