14 Ağustos 2014 Perşembe

Okudum; Amma Hoş Adam - Marian Keyes

Arka Kapak Yazısı
'Keyes, aşk, acı, kıskançlık ve arkadaşlık hakkında harika hikâyeler anlatıyor.' 
-Daily Mail- 

'Hem kahkaha tufanı hem yürek yakıcı.' 
-Daily Express- 

'Yüksek kalite eğlence.' 
-Marie Claire- 

'Okuru kahkahalarla güldürmek ve sonrasında ağlatmak için gerçek bir yetenek gerekir. Marian her iki duyguyu da uçuruyor! ' 
-Heat- 

'Hikâye anlatmak için doğmuş bir kadın.' 
-Independent-
 
Marian Keyes'ın sadece Senden Başka Yok isimli kitabını okumuştum. Çok eğlenceli, güzel bir kitaptı, bu yüzden aklımda olumlu kalmıştı. Bir çok kişiden de kitaplarının çok eğlenceli olduğunu duyunca hevesle başladım bu kitaba. Hemen ilk baştan söyleyeyim, bir Senden Başka Yok değil bu kitap. Hatta ilk başta bir ordan bir burdan anlatması nedeni ile epey sıkıldım, kafam karıştı. Fakat bir yerde tabiri caizse dananın kuyruğunun kopacağını tahmin ettim ve sabırla okudum. Sonu için ise gerçekten iyiydi diyebilirim. O kadarını da tahmin etmemiştim yani :)
Konusu ise politikada zirveye çıkmak için her yolun mübah olduğunu düşünen genç bir adam ve bu adamla geçmişte yolu kesişmiş ama aralarında fazlaca ortak nokta olduğunu farketmeyen kadınların hikayesini anlatıyor. Bu kadınlar bir kadın gazetecinin ısrarı ve araştırmaları sonucu tesadüfen bir araya geliyorlar ve o noktadan sonra kitabı anlamaya başlıyorsunuz. Yani sanırım yarısından sonra kitaba ısındım ve heyecanlandım. Yine de sonuca bakarak güzel bir kitaptı diyebilirim.
***Bu arada bu kitabı ve yorumlamaya devam edeceğim bir kaç kitabı Sevgili Koyu Kırmızı gönderdi. Yaz için keyifli, kolay okunacak kitaplar arıyordum. Tuba'cım bana elindeki kitaplardan bahsetti ve ben de bazılarını seçtim. Okuyup geri göndereceğim hepsini. Kitap paylaşmayı sevmeyenleri anlayabiliyorum ama paylaşmayı sevenleri de ayrı takdir ediyorum. Tuba'cım çok teşekkür ederim canım benim. Ne iyi geldiler bana bilemezsin :)

8 yorum:

  1. Ben de geçtiğimiz yaz Senden Başka Yok isimli kitabını okumuştum. Çerez niyetine okunabilen, keyifli bir kitaptı. Bunu da okumayı düşünebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden Başka Yok daha eğlenceli idi ama bu kitap da fena değil canım :)

      Sil
  2. hiç okumadığım bir yazar notumu alıyorum hemen
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli kitapları var, tatilde aralarda okumalık

      Sil
  3. Marian Keyes'in okumadığım kitabı kalmadı herhalde, çok severim ben ♥ Bununda dediğin gibi sonu çok iyiydi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok kitabını okudum Tuba'cım sayesinde. Ben de sevdim :)

      Sil
  4. Marian Keyes'in tarzını, anlatımını çok seviyorum. Benim de okumadığım kitabı kalmadı sanırım. Bu kitabın başında ben de senin gibi anlamakta epey zorlandım ama sonu gerçekten süperdi :) Umarım bütün kitapları çok severek okumuşsundur ablacım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ben de seviyorum. Sayende bir çok kitabını okudum, çok teşekkürler :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)