5 Ağustos 2014 Salı

Ojeler Uygulamalar #5

Son zamanlarda kullandığım ojelerden derlemeler;
Bir ojeye taktım mı onu suyunu çıkarana kadar sürmeden duramıyorum. Defalarca aynı ojeyi aynı şekilde sürünce değişiklik olsun dedim. Biraz yamuk olmuş renkli frenchim :)
Gabrini Pacific Ojeyi daha önce yazmıştım. Orada başka bir ojenin üzerine uygulanmış halini göstermiştim. Tırnakta 2 kat duruşu böyle.
Çok güzel değil mi?  
Sürekli sürünce sıkıldım ve değişiklik yapmak istedim. Gözüme çok sarı geldi ve pembe simli bir ojeden azıcık içine döktüm. Bu hali ile daha güzel oldu sanki :) 
Burada da ten rengi oje üzerine tek kat Gabrini Pasific sürdüm. Yüzük parmağımda Golden Rose Ceramic serisinden bir oje var, numarasını hatırlayamadım ama onunda yazısı geliyor yakında.
Gabrini Pasific'i ne kadar sevdiğim de belli olmuştur böylece :)

10 yorum:

  1. Merhabalar blogunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım :) Çok güzel bir etkinlik oldu gerçekten bu sayede bir çok blogu keşfetmiş oluyoruz :) Çok güzel bir blogunuz var . bana da beklerim :))))
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz. Blogumu beğenmenize sevindim. Geliyorum blogunuza hemen :)

      Sil
  2. güzel renkler çok yakışmışlar :)

    YanıtlaSil
  3. Canım çok yakışmış ojeler sana! China Glaze It's Alive bende de var ve bayılıyorum o ojeye <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim :) It's Alive çok güzel ama :)

      Sil
  4. Işıl ışıl içim açıldı :))

    YanıtlaSil
  5. Renkleri çok güzel cidden. Sana da çok yakışmışlar ablacım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)