11 Ağustos 2014 Pazartesi

Golden Rose Ceramic Oje #124

Golden Rose'un Ceramic diye bir serisi olduğunu hiç hatırlamıyorum, kimbilir kaç senelik bir seri? Bu oje de ne zamandır denenmeyi bekliyordu. Öncelikle daha kırmızı gibi çıkmış ama aslında kırmızı alt tonlu  pembe bir oje. 
Yapısı gerçekten çok güzel, çok kolay sürülüyor, dalgalanma yapmıyor. Hızlı değil ama yine de çabuk kuruyor.Kalıcılığı da orta. 
Tırnaklarımda 2 kat uygulanmış hali var. Acelem varsa rahatlıkla tek kat sürüp çıkabiliyorum. Bir de bu ojenin temizlemesi çok kolay, çıkarırken etlere bulaşmıyor. 
İnternetten baktım da genelde sedefli, simli renkleri olan güzel bir seri imiş. Fakat maalesef şu an satışta değil bu seri. 

16 yorum:

  1. Pembe ve kırmızı arasında duran renkleri seviyorum, üretilmeyen bir seri olması üzücü denemek isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum canım. Başka ojeler deneyeceğiz artık :)

      Sil
  2. Bunun yerine aynı tonlarda önerebileceğiniz başka bir oje var mı? gerçekten çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef yok. Ama mutlaka diğer markalarda benzerleri vardır. Araştırmak lazım.

      Sil
  3. Güzel renkmis, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan ablacığım..<3

    YanıtlaSil
  5. Bende seviyorum bu renkleri, golden r. fantastic 124 ve golden r. Yine 124 numara da aynı bu tondu sanıyorum, onlardan kullanmıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baktım canım, çok benziyormuş :) Bu seriyi bitirip aynı rengi başka seride çıkardılar sanırım.

      Sil
  6. Şu renkleri süremiyorum ya :(( Kahretsin hemşire olmak. İçim dışım nude oje oldu inanır mısın :D :D Yarınım boş bari bir güncük dahi olsa süreyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüh, kötü olmuş canım. Evet izin günlerinde sür mutlaka :(

      Sil
  7. Buluştuğumuz gün sürdüğün ojeyi de paylaş, o da çok güzel olmuştu. Bunun da rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşayım canım benim, beğenmene sevindim onu da :)

      Sil
  8. Rengi gerçekten çok güzelmiş. Sana da çok yakışmış. Güle güle kullan ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, beğenmene sevindim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)