2 Ağustos 2014 Cumartesi

Crystal Body Deodorant Stick

Toksin mineraller, kimyasallar ve alkol içermeyen Cystal Roll on Deodorant serisi ile vücuttaki istenmeyen kokulardan gün boyu kurtulmanıza ve teniniz rahatça nefes almasına yardımcı olur. Paraben, parfüm, alkol, alüminyum klora hidrat, zirkonyum içermez. Hipo alerjiktir ve anti bakteriyeldir. %100 doğal mineral kristal tuzlar kullanılarak üretilmiştir.Cilt üzerinde ince bir tabaka oluşturarak ter kokusuna neden olan bakterileri etkisiz hale getirir. Giysilerde iz bırakmaz. Kokusuz özelliği sadece koltuk altı değil tum vücutta kullanım avantajı sağlar. Hamile ve emziren bayanların kullanımına uygundur.
Eskiden roll-on kullanırken içeriğine pek dikkat etmezdim. Temiz içerikli ürünler de son derece yüksek fiyatlara satıldığından raflarda kolaylıkla bulduğum ürünleri kullanırdım. Son zamanlarda uygun fiyatlı ve temiz içerikli ürün bulmakta kolaylaşınca roll-on satın alırken içeriğine dikkat etmeye başladım.
Crystal Body Deodorant Stick paraben, parfüm, alkol, alüminyum klora hidrat, zirkonyum içermiyor. Biraz değişik bir ürün, bu yüzden denemeyi hep erteledim. Bendeki 40 g, küçük boyu. Şeffaf ve sert bir yapıya sahip. Kapağını çıkardığınızda ürünün tamamını görebiliyorsunuz. Yani çevirmeli stickler gibi değil, bu açıdan biraz garip geldi. Kullanmadan önce ıslatıp sonra uygulamak gerekiyor. 
Ter kokusunu önlemede başarılı buldum. Terlemeyi önlemiyor tabi. Giysilerde bulaşma, iz yapmıyor kesinlikle. 
Ayak terlemesinden şikayetçi olanlar ayak için de kullanabiliyorlarmış bu sticki.
Biraz kullanması zahmetli. Bir de hafif kokulu roll-onlara alıştığım için kokusuz olması ilk tuhafıma gitti. Yine de korumasını sevdim. Erkekler de rahatlıkla kullanabilir. 

8 yorum:

  1. Cnm bu kristal roll O'nu gratis' te gördüm ama almadım. Yorumlarindan sonra deneyecegim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de uzun zamandır var ama cesaret edememiştim kullanmaya. Güzelmiş ama, tavsiye ederim :)

      Sil
  2. bak buda güzelmis, bende aluminyumsuz deodorant ariyordum, her yer uyariyor artik kötü iceriklerden, insan tirsiyor valla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok dikkat edemiyorum ama dedodorant ve rollonlarda dikkat etmeye başladım özellikle.

      Sil
  3. Herkes kullansın diye dua ettiğim iki ürün var. Biri deodorant/parfüm diğeri de roll on :) İlk defa gördüm bu ürünü deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa, özellikle de toplu taşıma araçlarını kullanınca dua etmekten ziyade zorunlu olmalı diye düşünüyorum. Kullanmayana ceza verilmeli :)

      Sil
  4. Bana da yine etkinliklerden birinde hediye gelmişti. İlk başta nasıl bir deodorant bu, nasıl kullanılacak diye baya bir kafa yordum :) Ben de bu yaz bunu kullanıyorum ve açıkçası cidden beni şaşırtan bir ürün oldu. Ter kokusuna karşı oldukça etkili. İçeriği de güzel. Daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle içerik kısmı bile denemeye zorluyor. Ben de şaşırdım performansına :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)