7 Ağustos 2014 Perşembe

China Glaze Solar Flare

China Glaze Solar Flare isminden mütevellit tam bir güneş patlaması yaratan oje. İlk gördüğüm anda çok beğenmiş ve benim olmasını istemiştim. Sonra Sevgili Junkhead'in çekilişinde görünce hemen katıldım ve sonunda benim oldu. Özge'ye tekrar teşekkür ederim :)
Sürmesi biraz zor,  o müthiş pulları dağıtması kolay olmuyor. Benim baş parmağımda yaptığım gibi başka bir ojenin üzerine dağınık uygulayacaksınız tamam ama yüzük parmağıma sürerken çok zorlandım. Yoğun bir şekilde sürmeye çalıştım, 2 kat uyguladım. Boşluk bırakmamaya çalıştım ama başaramadım :) 
Uygulaması ve çıkarması zor olsa da ben çok sevdim. Kullanmaya devam yani :)

8 yorum:

  1. Siyah ojeyi çok seviyorum ben çok uyumlu olmuş bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
  2. Canim bir sorun yüzünden adresim degisti. Lütfen okuma listende güncelle. http://karaboncuque.blogspot.com sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakıyorum hemen canım yeni adresine

      Sil
  3. Gerçekten parıl parıl, muhteşem bir görüntüsü var. Güle güle kullan. :) Umarım ben de buna benzer muhteşem pullara rastlayabilirim, tırnakta gerçekten harika duruyorlar. Altın sarısı ve tonları, pullarda başlı başına müthiş duruyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Başka markada henüz görmedim ben de ama mutlaka vardır. Beğenmene sevindim.

      Sil
  4. Altın sarısı siyah uyumunu çok seviyorum. Çok yakışmış tırnaklarına. Güle güle kullan ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğeniyorum siyah-altın uyumunu canım :) Teşekkürler

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)