26 Ağustos 2014 Salı

Bitenler #51

The Body Shop Duo Macadamia Body Butter; Yazısı burada  Kokusu, yapısı çok güzeldi, severek kullandım. 
Pacific Gabrini Oje; Şurada ve burada bu ojeden bahsettim. Çok severek kullandım. Tek kusuru kokusuydu.
Artistry Lip Gloss; Şeffaf glosslar bana hiç yakışmıyor. Bir de içinde çıtır çıtır simler vardı :) Pek kullanamadım.
Rimmel Exaggerate Siyah Göz Kalemi; Bu ara çok göz kalemi bitirdim. Rimmel'in bu göz kalemini de çok beğeniyorum. Yazısı burada
Acnecinamide Sivilce Mendili; Arada sivilcelerim sönsün diye kullanıyorum ama çok faydalı gibi gelmiyor bana. 
Skin 79 Tea Tree Calming Maske; Yazısı burada
Organique Shea Butter Body Balm; Özellikle tırnak etleri, dirsek ve topuklar için kullandım. Müthiş, çok beğendim. Yazısı burada
Duru Perfume Duş Jeli; Kokusu güzeldi ama bu sıcak günlerde 1-2 gün ancak dayandı bana. Sabah-akşam duş alınca malum.
Rimmel Exaggerate Siyah Göz Kalemi; Bu kalem üstteki görseldekinden eski fakat bunun arkasındaki süngeri kaybettiğim için kullanırken elim diğerine gidip önce onu bitirdim. Arkasından hemen bu da bitti.
Yves Saint Laurent Göz Kalemi; Göz kalemleri peş peşe bitti. Yazısı burada
Bioblas Şampuan; Saç dökülmesi ile ilgili hiç bir faydası olmadı. İçinde bakım kremi olmasına karşı saçlarıma bir nemlendirme etkisi de olmadı. Hayal kırıklığına uğratanlardan.
Benri Aseton; Çok seviyorum ve sürekli yedekliyorum.
Avon Senses Roll-on; Biraz yapış yapış bir yapısı var. Fazla kullanamadım.
Kiehl's Ultra Facial Toner; Alkolsüz bir tonik. Yüzü yakmıyor. Sıkılaştırıcı etkisi olduğu vaatleri arasında. The Body Shop Almond Tırnak Yağı; Yazısı burada. Tırnak ve tırnak eti ürünleri en düzenli kullandığım ürünlerden. Bunu da çok severek kullanmıştım.

10 yorum:

  1. Rimmel Exaggerate Kalemler kalıcılık olsun kalite olsun başarılılar.
    Koyu yeşilini (Emerald Sparkle) severek kullanmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sadece siyah rengini kullandım ama peşpeşe 4-5 sefer aldım. Başka renklerine özellikle de yeşiline de bakayım ben o zaman :)

      Sil
  2. Rimmel kalemlerden ben de cok memnun kalmıstım. Bioblas'dan memnun kalmamana uzuldum. Ben sarmasık özlü olanı cok uzun zaman memnun kalarak kullandım.Bioblas'ın ayrı sac kremi de sacı yumusatma konusunda ne yazik ki basarılı degil. Bu arada 2'si 1 arada sampuanlar saclar icin zararlı. Bu yuzden dokulmenin onune geçmek istiyorsanız 2'si 1 arada urunlerden uzak durmanızı oneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2si 1 arada ben de sevmiyorum hiç aslında ama yanlışlıkla almış bulundum ve belki iyi gelir diye de kullandım. Bioblası serumu ile birlikte kullandım ama yok, sarmaşıklı olanı belki ilerde deneyebilirim.

      Sil
  3. Bioblas değilde Bioxin iyi galiba, asiri sac dökülmesinin geçtiğini söyleyen tanidiklarim var, oda eczane ürünü, ben bu ara clearin mentollü şampuanindan çok memnunum, dökülme hic yok gibide sonbahara giriyoruz baslar yavaş yavaş, limonlusuda güzel, kafama gore karisik gidiyorum...
    Nude rengi göz ustu yumuşak kalem ariyorum hala bulamadim varmi tavsiyen Sevdacim *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioxin denemedim hiç ama aklımda o da. Nude rengi kalem ben Flormar'dan aldım fena değil ama aklımda Oriflame'in nude kalemi var. Çok beğenilen bir kalem, ilk fırsatta alınacaklardan.

      Sil
  4. TBS body butterlarını ben de çok severek kullanıyorum. Kiehl's toniğin yorumunu da bekliyorum ablacım. Çok merak ettiğim bir ürün. Eğer sen memnun kaldıysan ben de deneyeceğim. Bloga ara vermemin bir sonucu olarak ev çöplüğe dönmüş durumda. Artık bir an önce yazmaya başlasam iyi olacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seyrek yazdığım için o çöplükten bizde de var :) Bence de bi an önce başla, merakla bekliyorum biliyorsun :)

      Sil
  5. Etkisi olsa bile bu tip saç ürünleri genelde sürekli kullanımda etkili yani bırakınca tekrar başa dönüyorsun. Önemli olan saç dökülmesinin altında yatak asıl neden. Mevsimsel mi, kansızlık mı, başka birşey mi .. Gene bir sürü şey bitmiş gelsin yeniler. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çoğunlukla mevsimsel saç dökülmesi. Eskiden kansızlık nedeni ile de epey dökülmüştü. Stresten de dökülür sık sık. Kel kalmadığıma şükür :) Teşekkürler canım, gelsinler bakalım yeniler :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)