14 Ağustos 2014 Perşembe

Alışveriş; Watsons, Gratis

Çook uzun zamandır alışveriş yazısı yazmıyordum. Elimde birikmiş yazılmayı bekleyen ürünler olunca alışveriş yazılarını rafa kaldırmıştım. Bekleyen yazılar konusunda birazcık rahatlayınca ve aslında şu an yazılmak için bekleyen bir yazı olup, fakat yazım süresi uzun süreceği için elim gitmediğinden hemen bir alışveriş yazısı yazayım dedim.
Bu alışverişlerde çok yeni sayılmaz ama son Watsons ve Gratis indirimlerimlerinde yaptığım alışverişlerin fotoğraflarını bilgisayara bile atamadım daha. Onlara sıra gelene kadar en yeni alışveriş fotosu bunlar :)
Bakalım son dönemlerde neler almışım.;
Gratis'e sadece GK oje kurutucu almak için girmiştim aslında. Ojeye de çok ihtiyacım vardı, belki inanmazsınız :) GK kurutucuyu da iyi ki almışım, bir daha bulamadım raflarda. 
O gün başka bir şeyler almak için dışarı çıkmıştım. İstediklerimi bulamadım ve alışverişe karar verdiysem eve boş dönemiyorum. Ojeye de çok ihtiyacım var işte, artık biliyorsunuz :) 
Real Techniques Allık Fırçasını ne zamandır istiyordum. Watsons'ta 20 TL civarına düşmüştü. Rimmel'in Sweete Crush ojelerini de çok beğeniyordum. Sarısını almadığıma pişmanım. 20 TL'nin üzerine alışverişlerde Palette Deluxe Boyalar 5 TL idi. Diğer Palette'ler de 6TL civarı idi. Saçlarım çok çabuk uzuyor ve beyazlarım var. Boya alışverişlerimin olmazsa olmazı. Ama kesinlikle indirimli almak istiyorum. Bu yüzden de uygun fiyatlı yakalarsam stok yapıyorum.
Aldığım ojelerden hiç birini henüz denemeğimi yazmama gerek yoktur herhalde. Ben alıcıyım hemen kullanıcı değil :) Kötü bir huy, biliyorum :(

16 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan canım.Oje kurutucuyla ilgili yorumunu merakla bekliyorum.Rimmel'in sarı ojesini de tavsiye ederim.Kesinlikle çok güzel ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Oje kurutucuyu yazacağım ilk fırsatta. Sarı oje de pek sevmem ama Rimmel'in bu serisinin sarısını çok beğendim. Onu da alayım ben o zaman :)

      Sil
  2. haha ojeye cok ihtiyacin var canim gercekten bilmezmiyiz :D süpersin :D güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Evet çok ihtiyacım var çok :)

      Sil
  3. güle güle kullan hepsini tatlımm : ) allık fırçasından bende istiyorum umarım denk getirip alırım ; )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım indirimleri takip ettim özellikle o zaman uygun fiyata alınabiliyor. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Canım çok güzelmiş ojelerin, güle güle kullan hepsini, en son alışveriş yazılarını da bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, inşallah bir ara gelecek son alışveriş yazısı da :)

      Sil
  5. Ojeyle dolu bi alışveriş olmuş :) O NK kurutucu çok iyi kesinlikle, o fiyata hele ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, ojeye çok ihtiyacım vardı ondan böyle oldu :) GK sanırım artık satılmıyor yedeklemek istedim bulamıyorum :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Sürüyorum, kullanıyorum :) Asla oje israf etmem :)

      Sil
  7. İlerleyen zamanlarda bol bol oje yazısı okuyacağız anlaşılan :)) İhtiyaçlarımız hiç bitmiyor ki zaten. Rimmel'in bu serisinin ojelerinin her biri birbirinden güzel ama sarısını da mutlaka almalısın. Güle güle kullan ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ama süremiyorum ki, bekleyen bir sürü oje var süren yok :) Sarısını alayım o zaman ilk fırsatta. Teşekkürler canım :)

      Sil
  8. Bu serinin saç boyasından annemde çok memnun. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aslında başka marka kullanıyordum fiyatı uyguna geldi diye almıştım ama sevdim, memnunum şu an. Teşekkürler canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)