19 Ağustos 2014 Salı

Alessandro Nude Parisienne Oje

Vaatleri;
  • Yüksek parlaklık
  • İnanılmaz oje dayanıklılığı
  • UV emici nedeniyle uzun süreli ve yoğun parlak renk
  • Çatlamalara karşı dayanıklı
  • Su ve çözülmelere dayanıklı
  • Pürüzsüz sürüm keyfi ve uygularken çizgi oluşturmaz
  • Kolay ve mükemmel bir uygulama için patentli hızlı fırça
  • Kolayca uygulamak için daha geniş şişe
  • Mükemmel bir şekilde kullanmak için girintili başlık
Alessandro Oje uzun zamandır denenmeyi bekleyenlerden. Genelde canlı renkler kullandığım için bu renk ojenin bana hiç yakışmadığını düşünürdüm. Yanılmışım :) 
Tek katta opak değil, mutlaka 2. hatta 3. katı istiyor bu oje. Benim tırnaklarımda kalın sürülmüş 2 kat var. Kuruması ortalama, ne çok hızlı kuruyup beni şaşırttı ne de yavaş kuruyup beni delirtti :)  
Kalıcılığı ise az. 1. günde uçlardan soyulmaya başladı. Eğer her gün oje değiştiriyorsanız sorun olmaz ama benim gibi bazen -hatta çoğunlukla- 2. günde kullanıyorsanız büyük bir sorun.
Alessandro Ojeler fiyat olarak biraz yüksek. 10 ml. ve 5 ml. olarak 2 boyu var ve büyük boylar sanırım 32 TL civarı. Bu markadan bir oje almak isterseniz zaman zaman online alışveriş sitelerinden indirimler yapılıyor. Bu indirimlerle daha uyguna almak mümkün olabilir.

8 yorum:

  1. rengin tonu gerçekten şahane ! Çok tatlı görünüyor tırnaklarında. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Bencede cok yakismis canim, cok sIk durmus! Ben seviyorum böyle renkleri, hatta daha cok böyle kahverengi-gri-siyah gibi cok klasik duruyorlar bende, denemelisin mutlaka :) Soyulmasi kötü olmus, ama bende bunu bir cok ojede yasiyorum maalesef, topcoat bazen ise yariyor bazen yaramiyor, ojenin kendisi iyi yapismiyor demek, ama normalde Alessandro ojeler almanyadada pahali ve kaliteli derler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, beğenmene çok sevindim :) Belki de benim kullandığım sorunludur ama maalesef çabuk soyuldu.

      Sil
  3. Tam sonbaharlık bir renkmiş bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım sonbaharlık, çoktandır bekliyordu deneyeyim dedim :)

      Sil
  4. Bu ojenin aynısından bende de var ve çok severek kullanıyorum. Günlük oje değiştirdiğim için bende sorun yaratmıyor ama fiyatı biraz daha uygun olsa hiç fena olmazdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel, sana da çok yakışıyordur eminim. Evet canım fiyatı biraz yüksek :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)