27 Ağustos 2014 Çarşamba

2True Shade No:24 Oje


2True bir İngiliz markası. Kardeşim İngilitre'de bulunduğu dönemde almıştı benim için. Sanırım Superdrug mağazalarında satılıyor. 
Ne ince ne çok kalın bir yapısı var. Tek katta opaklaşmıyor mutlaka 2. katı istiyor. Kolay sürülüyor.
Oldukça hızlı kuruyor. Kalıcılığını en fazla 2 gün test edebildim. 2 gün boyunca minumum soyulma ile kaldı tırnaklarımda.  
Temizlerken etlere bulaşmıyor bir de. Ki bu benim bir oje de en sevdiğim özelliklerden :)
İngiltere'ye yolunuz düşerse Superdrug mağazalarından £1.99' a alabilirsiniz.

10 yorum:

  1. Tırnakda duruşunu ve parlaklığını çok sevdim

    YanıtlaSil
  2. kırmızı sevilmezmi zaten ya :) çok hoş duruyo...

    YanıtlaSil
  3. Kırmızı candır :) Rengi parlaklığı ne hoş öyle, bronz tenine de yakışmış güzel insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Gelemedim ama ne zamandır yazmıyordun tekrar yazmaya başlamana sevindim :) En kısa zamanda geliyorum yoruma

      Sil
  4. Bu ojenin farklı bir rengini çok sevdiğim <3 biri hediye etmişti bana da. Ben de çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel, ne kadar şanslısın :P Güle güle kullan canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)