7 Temmuz 2014 Pazartesi

Rawganic Organik Yüz Temizleme Mendili

%100 Saf organik pamuktan yapılmış, Soil Association tarafından onaylı, organik sertifikalı Rawganic 3'ü bir arada yüz ve makyaj temizleme mendili cildinizi hassas bir şekilde temizler ve nemlendirir. Ayrıca aileniz için günlük temizleme amacıyla güvenle kullanabileceğiniz bir ürün. Hassas ciltler dahil bütün cilt tipleri için uygundur. Organik yüz ve makyaj temizleme mendili hassas ve etkili bir şekilde cilt temizliği sağlar. Cildi nemlendirir ve korur. Temizleme, toner ve nemlendirici özelliği bir aradadır. Cilt için özel dengelenmiş formüle sahiptir. Organik pamuk dokusu güvenli ve saftır. Parfüm ve sentetik koku içermez. %95 organik içeriğe sahiptir. Soil Association ve Vegetarian Society tarafından onaylıdır. Dermatolojik olarak test edilmiştir.Paraben, sodium laureth sulphate(SLS) ve benzeri cildiniz için zararlı hiçbir zararlı kimyasal içermez. GM hiçbir içerik kullanılmaz.
Özellikle arkasında yazdığı ''Rawganic hayvanların ıslak mendile ihtiyacı olmadığına inanıyor, dolayısı ile onlar üzerinde herhangi bir test yapmıyor'' notu çok hoşuma gitti. İlk defa organik bir temizleme mendili kullandım. (Başka markalarda var mı bilmiyorum, açıkçası -utanıyorum- ama bu konuda çok dikkatli/seçici değilim.
Çok koyu göz makyajlarını çıkarmıyor ama hafif göz makyajlarında ve yüz temizliğinde başarılı bir mendil. Kesinlikle yağlı değil, temizledikten sonra illaki yıkamalıyım yüzüm yapış yapış demiyorsunuz. Alışkanlık, çoğunlukla yine de yıkadım o ayrı :) Kokusu kötü, kokulara karşı daha hassas olduğum dönemlerde özellikle çok rahatsız etti beni. Herhangi bir tahrişe sebep olmadan yüzümü temizledi, açıkçası ilk dokunduğumda daha sert olduğunu düşündüm, çizer veya tahriş eder dedim, beni utandırdı :) Yani kokusu dışında bir problem yaşamadığım bir temizleme mendili oldu. Bir sürü olumlu özelliğini düşününce onunda çok büyük bir sorun olmadığını söyleyebilirim.
Belirtmeden geçemeyeceğim, sık sık internet alışverişi yapmayan, daha çok mağazalardan gözümle görüp, seçip almayı seven biri olarak diyebilirim ki, benim için ulaşması zor ürünlerden. Maalesef her yerde satılmıyor, hatta sanırım sadece online alışveriş ile alınabilen bir ürün. Bu da benim için diğer eksisi. Kolayca ulaşabileceğimiz noktalarda satılması çok iyi olurdu diye düşünüyorum.

2 yorum:

  1. Makyaj temizleme mendillerini çok seviyorum özellikle seyahatlerde hayat kurtarıyor. Organik olması çok iyiymiş. Genellikle organik ürünler pek güzel kokmuyor ne yazık ki. Raf ömrünü uzatmak için bir dünya kimyasal kullanılmadığı için belki de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyahatlarde ve acilen uyumak gereken zamanlarda çok işe yarıyor evet :) Zaten kokusunu göz ardı ediyorum temizi çeriğini düşününce.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)