6 Temmuz 2014 Pazar

Pastel Oje #112

Pastel'in sanırım 2014'e girerken yılbaşı nedeni ile çıkardığı renklerden biriydi 112 numaralı altın renkli oje. Bu tonları hem çok seviyorum hem bana yakışmaz diye düşünüyorum. Ama kullandığımda tırnaklarım da duruşunu çok sevdim.
Biraz kumlu / pütürlü gibi bir yapısı var. Sürmesi kolay. Kuruması ve dayanıklılığı orta. 
Tek katta tam opak değil 2. katı istiyor mutlaka. Çıkarırken birazcık zorluyor ama o kadar kusur kadı kızında da olur. 
Bu ojeyi süreceğim zaman ''altın ojemi süreyim, zengin gösterir'' diyorum. :)

6 yorum:

  1. haha :) ben de bayılıyorum altın renkli ojelere.. ama bi türlü mat altın rengi bulamadım.. kendim matlaştırıcam artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk defa kullandım altın rengi, güzelmiş :)

      Sil
  2. Süpermiş renk olarak,zengin göstermesine de ayrıca bayıldım :))
    http://nypdsena.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Son cümle olay :)) Ne güldüm gece gece :)) Güle güle kullan canikom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zengin gösteriyor muydu bu oje beni, sen görmüştün ondan soruyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)