21 Temmuz 2014 Pazartesi

Nivea Duşta Vücut Kremi / Besleyici

Badem yağı içeren özel bakım formülü nemi ıslak cilde hapseder. Böylece cilt kolay ve hızlı bir şekilde nemlenir. 
Duştan çıkar çıkmaz cildiniz ipeksi, yumuşak ve pürüzsüz olur. Sonrasında tekrar bir vücut nemlendiricisi kullanmaya gerek yoktur. 
Eğer benim gibi üşenip her banyodan sonra kremlenmiyorsanız Nivea Duşta Vücut Kremi tam size, bana, bizlere göre :) 
Nivea Duşta Vücut Kremi / Nemlendiriciyi daha önce yazmıştım. Besleyici olan badem yağı içeriyor, daha yoğun bir yapısı var. Yani tam üstünde yazan gibi kuru ciltler için. Bu yüzden ağırlıklı olarak cildimin daha kuru olduğu zamanlar olan kış ve bahar aylarında kullandım. Yapış yapış olmadan yumuşacık kadife gibi bir cildim oluyor duş sonrasında.  
Kokusu da çok güzel bu arada. 
Duşta ekstradan en fazla 3-5 dakika farkettiren, sürmesi, durulaması kolay, etkisi iyi olan bir krem. Kakaolu ve ballı çeşitleri de çıkmış. Özellikle kakaoluyu çok merak ediyorum.
Fiyatı 14-15 TL arası değişiyor. Sık sık yapılan %40-%50 indirimler ile alınabilir. Ben kakaoluyu bu şekilde alıp denemeyi planlıyorum mesela. 
Gratis ve Watsons'un bayram indirimlerini bekliyorum dört gözle :) Listemi hazırladım bile.

8 yorum:

  1. oleey iyimiş. nivea da seviyom. kullanırım kiii :)

    YanıtlaSil
  2. Nivea ürünlerini seviyorum ben

    YanıtlaSil
  3. Bende denedim. Ama bizde zaten daha ucuz. Sizde yani masallah pahali! Ama bende memnum kaldim gelcekten. Zaten biraz tembel yim dustan sonra kremlemek hep unuturum =D

    www.missysworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de hemen herşey pahalı zaten :(

      Sil
  4. Niveanın kendine has kokusuna bayılıyorum ben. Watsons alışveriş sonrası bir dünya deneme ürünü vermiş hala üşenmeyip deneyeceğim ben de :) Ah üşengeçlik başa bela, seni görünce aşka geliyorum bu defa deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi kalk dene artık o zaman :) Bakma sen ben de çoğu zaman üşenirim sonra birden aşka gelirim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)