1 Temmuz 2014 Salı

Nivea Cremelotion Vücut Losyonu

Karşı konulmaz çekicilikle pürüzsüz bir cilde mi sahip olmak istiyorsanız, yoğun bakım sağlayan içeriği ile kurumuş ciltlere bile pürüzsüz bir görünüm veren Cremelotion nemlendirici tam size göre. Shea Yağı ile zenginleştirilmiş formül cilde ipeksi bir yumuşaklık verir, karşı konulmaz hale getirir.
Geliştirilmiş formülüyle Nivea Cremelotion nemlendirici vücut losyonu, gün boyu derinlemesine nemlendirme sağlayarak, uzun süre pürüzsüz bir cilde sahip olmanızı sağlıyor. İhtiyacınız olan her şey tek bir vücut losyonunda mevcut. Nivea Cremelotion nemlendirici vücut losyonu, uygulaması kolay olup, çabuk emildiğinden, güne ideal bir başlangıç yapmanın en iyi yoludur. Ayrıca cildinizde kalıcı bir nemlendirme sağlar. Düzenli kullanım sonucu, son uygulamadan 5 gün sonra bile, cildiniz hala nemini kaybetmez, yumuşak ve pürüzsüz bir dokunuşa sahip olur. Nivea Cremelotion Nemlendirici Vücut Losyonu, güne başlamanın en iyi yoludur! 
Uzun bir süre önce aldığım ama kullanmaya bu kış başladığım Nivea'nın harika nemlendiren losyonu. Kışın daha kuru olan cildime nemlendirmesi çok iyi geldi. Yapısı çok iyi, hem kolay sürülüyor hem de hızlı şekilde emiliyor. Hafif yapılı, yağlı bir tabaka bırakmıyor. Kışın nemlendirmesi yeterli geldi ama yazın da rahatlıkla kullanılabilir.
Son zamanlarda kullandığım en güzel vücut losyonu diyebilirim. Gerçekten vaadindeki gibi sürdükten sonra pürüzsüz, nemli, ipeksi ve yumuşak bir cildiniz oluyor. Kokusu fena değil ama kalıcı değil. Hemen uçuyor.
Bu seri sanırım geçen sene ambalaj değişikliği yapmış. Formülünde de değişiklik olduğunu duydum. Umarım etkisi hala aynıdır.
Fiyatı değişken; 16-20TL arası değişen rakamlar gördüm. Fiyatı ne olursa olsun biliyorsunuz sık sık indirimler, kampanyalar yapılıyor. En güzeli böyle bir dönemde alıp denemek. Ben de böyle yapmıştım :)

7 yorum:

  1. Niveanin ben kokusunuda cok temiz ve ferah buluyorum, sakinlestiriyor beni hep :) Losyonlar cok büyük ama sür sür bitmiyor :D

    YanıtlaSil
  2. Canım benim ne güzel tanıtmışsın. İnsanın hemen alıp kullanası geliyor.
    Çok öptüm seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öptüm ablacım sevgiler :)

      Sil
  3. Oldum olası vücut losyonlarını sevmişimdir ama hep üşenirim kullanmaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de eskiden öyleydim bu sene üşengeçliğime son verdim :)

      Sil
  4. cildim kuru değil resmen pul pul, özellikle kışın..ama uzun zamandır hiç nivea kullanmadım, bu losyon pompası sayesinde baya iyiymiş ama ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana güzel bir nemlendirici/losyon şart o zaman canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)