16 Temmuz 2014 Çarşamba

Nail Art Dosyası 3

Bir ara nail art denemeleri yapmaya başlamıştım, kendimce bir şeyler yapıyordum. Bu da o zamanlardan kalan bir nail art denemesi. Şu sıralar maalesef oje sürmeye zor vakit buluyorum :(

Zaten bu nail art denemelerini bıraksam mı diye düşünüyorum. İlk defa yaptım diyerek resmen bir sanat eserini tırnağına çizmiş olanlar var, üzülüyorum onları görünce :) Ben düz çizgiyi zor çiziyorum gördüğünüz gibi :(
Mavi / lacivert oje çok ince yapılı çıktı. Rengini zor verdi, epey zorladı beni. Altın renkli oje (Pastel) ile simli altın renkli oje (Gabrini) çok benzer tonlar çıkınca fotoğrafta yansıtamayacağım diye endişelendim ama gayet belli oluyor renklerin farklılığı. Di mi? :( 
Bunlar da kullandıklarım. Flormar nail art ojeyi sevmedim bu arada.

14 yorum:

  1. Simli altın rengi ojeye tek kelime ile bayıldım!!! Muhteşem bir goruntusu var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, gerçekten çok güzel bir ojedir :)

      Sil
  2. tamamen el alışkanlı oluyor bu
    yaptıkça sürdükçe düzeliyor
    ilk deneme için gayet hoş olmuş bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bol bol pratik yapayım ben :) Teşekkürler :)

      Sil
  3. Bu kadar bol simli altın gibi rengi ve süslemeli bir oje ilk kez gördüm sayende 51 yaşına erken girdim :))) Çok öptüm ablam. Güzeldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım ben de öptüm, teşekkürler :)

      Sil
  4. dotting tools alsan belki daha kolay çizgiler çizebilirsin canım, fırçalarla ben de çok zorlanıyorum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım dotting tools var ama denemedim onla hiç. Onunla sadece noktalıyorum :) Deneyeyim

      Sil
  5. Ben düz renk süremiyorum :) Gayet güzel olmuş bence eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Canim hic üzülme, sen yine iyi yapmissin okadar ugrasmissin cok yaklasip incelemeyince- ki biz kendimizden baska kim yapiyorki- belli olmaz okadar ama ben hic beceremiyorum, düz oje sürmeye zamanim varsa ve becerebiliyorsam sükrediyorum bazen haha ;)
    Cok büyük yetenekler var bu konuda gercekten, onlara bakiyorum bende gözüm gönlüm aciliyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de yapmak istiyorum heves ediyorum görünce ama sabırsızım o yüzden de olmuyor :)

      Sil
  7. Renkler çok güzel, desen konusunda yorum yapacak kabiliyete sahip değilim biliyorsun ama ben çok beğendim :))

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)