23 Temmuz 2014 Çarşamba

Nail Art Denemeleri

Daha önce Nail Art Dosyası diye başladığım bir yazı dizim vardı. Benim beceriksiz bünyeme o isim fazla profesyonel gözükünce bu yazı dizisinin ismini değiştirdim. Nail Art'ı da beceremiyorum ama inatla yapmaya devam ediyorum :)
Yarım ay manikürü yapmak için kullanılan bantlar var. Onlar bir yerde satılıyor mu bilmiyorum, hiç karşıma çıkmadı. Ben de bantları hafif yuvarlayarak kestim ve bu manikürü bant yardımı ile yaptım.

Kullandığım ojeler 
Pek mat oje sevmiyorum ama nedense matlaştırmak istedim. Fena olmadı sanki :)

6 yorum:

  1. parlak halini daha cok sevdim ben :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, mor ve altını pek yakıştıramazdım önceleri ama sen de görünce yakıştırdım... Mat haline vuruldum, geceleri de gündüzleri de kulanılabilir bir oje deseni olmuş, gece parlak, gündüz mat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında altın rengi bir çok renkle çok uyumlu :) Beğenmene sevindim

      Sil
  3. renkler çok uyumlu olmuş,tesadüfen ben de dün bu gibi şeylere bakmıştım google amcadan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yeni yapmaya başladım bu gibi şeylerden bakalım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)