9 Temmuz 2014 Çarşamba

Mini Çekiliş

Blogumda yine bir ''Mini Çekiliş'' zamanı. Hediyeler;
Yves Rocher Hydra Vegetal Jel Krem Nemlendirici / 24 Saat Nemlendiren Jel Krem
Küçük bir not defteri 
La Casa de los Aromas Bambu Ortam Kokusu
Hediyeleri kazanmak isterseniz yapmanız gerekenler
*Blogumu takip etmek
*Blogumun facebook sayfasını beğenmek
*Aşağıdaki formu doldurduktan sonra çekilişe katılmış oluyorsunuz.
Çekiliş 09 Temmuz 2014 23:59a kadar sürecektir.
Katılan herkese bol şans diliyorum.
Twitter,  Instagram  )

7 yorum:

  1. bu form işine bayılıyorum..
    keşke bütün bloggerlar kullansa çekiliş yaparken..
    böylelikle ortalığa yazdığımız maillerden bi sürü saçma geri dönüşler,spamlar almamış olurduk.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çekilişlere katıldığım zaman mail adresi istendi mi rahatsız oluyordum, bu yüzden form işine ben de bayıldım :)

      Sil
  2. Bloğunuzu uzunca bir süredir üye olmadan takip ediyordum, bugün üyeliğimi gerçekleştirdim. Facebook'tan da sayfanızı beğendim. Çekiliş formumu doldurup gönderdim. Yeni çekilişiniz olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun o zaman :) Bol şans diliyorum size. Yoruma da beklerim

      Sil
  3. katıldım ama yorumum onaylanmamış .. tekrar katıldım paylaşımlarım tamamdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Formu doldurmuşsunuz katılımınızda bir sorun yok. İyi şanslar diliyorum :)

      Sil
  4. size, iyi çekilişler
    bize, bol şans.)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)