10 Temmuz 2014 Perşembe

Mini Çekiliş Sonucu

Çekiliş sonucunu açıklamadan önce biraz iç dökmek istedim. Uzun bir süredir ülkemizde yaşanan gelişmeler ve mecburi verilen aralar, Blogger/Blogspot daha doğrusu Google güncelemeleri ile bloglarda oluşan teknik arızalar (GFC'lerin blogda görünmemesi, okuma listelerinin bir gelip bir kaybolması, blogları izlemeye alamamak, Blogspot'un .tr uzantısı ile birlikte bloglarda oluşan sorunlar) v.s. derken 3 yıldır düzenli yazdığım blogdan uzak kaldım, blog yazmaktan soğudum. Elimden geldiğinde yine düzenli tutmaya çalışsam da taslak halinde 10'a yakın yazım olduğu halde yayınlamak içimden gelmiyor 2-3 gündür.
Blogspot'un kafasına göre güncelemeler düzenlemeler yapması, sürekli teknik arızalar yaşatmasının sonucu olarak bir de buna ülkemizin karışık durumunda oluşan mecburi araları eklersek hitlerde ve yorumlarda gözle görülen bir azalma oldu. Sizler de yaşadınız mı bilmiyorum ama hitler de ve yorumlarda çok ciddi şekilde düşüş var, yarı yarıya diyebileceğim bir düşüş. Bu da son derece keyfimi kaçırıyor. Blogspot'a bloggerlara mobbing uyguladığı ile ilgili ciddi bir mail atmak istiyorum da ulaşacak bir mail adresi / iletişim formu gibi bir şey bulamadım. Belki .com uzantısı zamanında eklediğim bir kod yüzünden de olabilir -bilemiyorum, teknik konulara çok kafam basmıyor, araştırma yapacak gücüm, enerjim, sabrım ve vaktim de yok- ama bu durum canımı sıkıyor. Okunmak ve yorum yapılmak bu işin en büyük motivasyonu çünkü.
İçimizi de döktüğümüze göre çekiliş sonucumuza geçebiliriz;
Çekilişe toplamda 56 kişi katıldı. Mükerrer katılım ve şartları yerine getirilmeyenler çıkarıldıktan sonra 51 kişi çekilişe katılmış oldu. Çekilişi random.org ile yaptım. 
Artık sayısını unuttuğum *bilmem kaçıncı* çekilişimizi kazanan Hasibe Cengiz oldu. Kendisini tebrik ediyorum. 3 gün içerisinde iletişim bilgilerini mail atmasını rica ediyorum. 3 gün içerisinde geri dönüş yapılmazsa çekilişi tekrar edeceğim.
Katılan herkese çok teşekkürler. Keyfim yerine gelirse yakında yeni bir çekiliş başlatabilirim. Blogumu ve sosyal medya hesaplarımı takip ederseniz, takipte kalırsanız sevinirim. 

12 yorum:

  1. Katılan arkadaşı tebrik eder, bir cekilisin sonunda daha yine huzune boguldugumu ifade etmek isterim. Kuzum bir gün o muhhteşem çekilişlerinden biri bana çıkacak, biliyorum. Hem de en afillisi! Evrene ve random.org a yolladım mesajımı :)
    Öpüyorum seni de çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım, evren mesajını almıştır umarım :) Ben de öpüyorum seni ve Pino'yu :)

      Sil
  2. Öncelikle çekiliş kazananını tebrik ediyorum. Yazınızı okudum ve açıkcası bu duruma benim de biraz canım sıkıldı. Bloğunuzu uzun süredir takip etmekteyim, bir süredir yayınlarınızda ara vermeler, gecikmeler olduğunun da farkındayım. Sebebini merak ediyordum açıkçası. Henüz 10 günlük bir bloğa sahibim, bahsettiğiniz aksilikleri, teknik arızaları haliyle henüz yaşamadım. Ülkemizde yaşanan bir takım olaylara hepimizin canı sıkılıyor, dönem dönem sadece bloglarda değil direkt internet kullanımında düşüşler yaşanabiliyor sosyal sıkıntılar sebebi ile. Ama teknik problemlere canınızı sıkmayın, 3 yıllık büyük bir hobi aynı zamanda sizin için. Ve inanın, kemik okuyucularınız da sizi devamlı olarak takip ediyor. Yarın ne paylaşacağınızı merak ediyor. Bu nedenle verdiğiniz emekleri tekrar bir gözden geçirin derim. Yıllanmış alışkanlıklar şak diye silinmiyor, blog da eminim ki sizin için çok değerli :) belki de biraz tatil, herşeye iyi gelecektir. Tatil yayınları hazırlama vakti gelmiş olabilir derim ben. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuz hayırlı olsun. Ve yorumunuz için çok teşekkür ederim. Yakınlarda bir tatil planım da yok bu sene, ne yapacağım şimdi ben :(
      En kısa zamanda blogunuza ziyarete geliyorum. Teşekkürler tekrar :)

      Sil
  3. blogger gerçekten sıktı artık, size katılıyorum, izlemeye alamıyorum gene blogları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de oldu izlemeye alamama sıkıntısı sürekli bir problem. Gidin diyor bize sanırım blogspot :(

      Sil
  4. inanamıyorum çoook teşekkür ederim... Çok mutlu oldum, iletişim bilgilerimi hemen gönderiyorum mail olarak .:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrikler!!! :) Şansın daim olsun

      Sil
  5. Olsun tatlım, motivasyonunu düşürme seni sıkı takip edenler adına bence:) Ben zevk alıyorum bloğuna bakmaktan:)

    YanıtlaSil
  6. Bak kaçırdım çekilişi yeni çekiliş isteriz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında geliyor bir tane daha :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)