8 Temmuz 2014 Salı

Ecotools Bamboo Bronzer Fırçası

Daha önce Sebastian'ın artık üretimden kaldırılmış bir pudra fırçasını kullanıyordum. Hem çok uzun yıllar bozulmadan kullandım hem de tam benim istediğim fırçaydı. Geniş, tombik ve pufidik. Yeni fırça arayışımda karşıma çıkan fırçalar genelde benim istediğimin yarısı kadar kıla sahipti, yani yeterince pufidik değildi. Aramalarım devam ederken Ecotools'un bronzer fırçası diye geçen bu fırçasını gördüm, tam benim istediğim gibiydi. Üstelikte aşırı pahalı değildi :)
İsmi bronzer fırçası olsa da hatta fondöteni çok iyi sürdüğünü söyleyenler olsa da ben sadece pudra sürme amaçlı kullanıyorum bu fırçayı. 
Eskiden kullandığımdan daha az bir pudrayı daha kapatıcı şekilde sürebiliyorum bu fırça sayesinde.  Yumuşak bir fırça, yoğun kılları nedeni ile sert olabileceğini veya yüzümü çizebileceğini düşünmüştüm, ama bir problem yaşamadım. Her haftasonu mutlaka yıkıyorum ve kıl dökmediğini rahatlıkla söyleyebilirim. Sadece toz ürünler kullandığım için yıkaması da kolay oldu. 
Olumsuz bir özellik olarak sap kısmının çok kalın / büyük olduğunu belirtmek istiyorum. Makyaj fırçalarımın arasına bir türlü sığdıramıyorum bu yüzden.
Ecotools biliyorsunuz doğa dostu bir firma. Ürünlerinin kılları cruelty-free, geri dönüşümlü ve doğal malzemelerden üretilmiştir. 
Fiyat araştırması yaptığımda çok değişken fiyatlara rastladım. 35 TL ile 50TL arasında değişen fiyatlara satılıyor. En iyisi iyice araştırmadan almamak. İncelemek isterseniz kozmoperi.com'da 33,75TL fiyatı. 
**PR ürünüdür, objektif yorumlarımı içerir. Kozmoperi.com'a hediyeleri için teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)