14 Temmuz 2014 Pazartesi

Dove Saç Dökülmesine Karşı Onarıcı Bakım Maskesi

Yıpranmış saçlar için, Keratin Onarım Teknolojisiyle yaratıldı. Saçın güçlü, parlak, ve ileride meydana gelebilecek yıpranmalara karşı 10 kata kadar* daha dayanıklı olmasını sağlar.
Keratin Onarım Teknolojisi, saçın keratininde çalışarak, hücresel seviyede saçın proteinlerini yenilemeye yardım eder, saç telinin iç direncini artırır. Bu yoğun onarıcı maske yıpranmış saçı derinlemesine besler, onu güçlü, parlak ve ileride meydana gelebilecek yıpranmalara karşı 10 kata kadar* daha dayanıklı yapar. 
Saç bakım ürünlerini çok seviyorum ve çok sık kullanıp bitiriyorum. Çünkü saçlarım yıpranmaya elverişli ve bakmazsam yoluk yoluk, keçe gibi oluyor. 
Bu maskeyi bildiğimiz saç kremi gibi kullanıyorum ben. Saç kremine göre biraz daha kıvamlı, kokusu da çok güzel ve kalıcı. Her banyoda saçıma bir miktar sürüp 3-5 dakika bekleyip duruluyorum. Saçımı yumuşatması, tarama kolaylığı sağlaması ve nemlendirmesini çok sevdim bu maskenin. Özellikle saçları kuru ve çabuk dolaşanlar, banyo sırasında saçını kolay açamayanlar için uygun olduğunu düşünüyorum.

8 yorum:

  1. ödül verdim ki sana amaaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Deep, çok mutlu oldum :)

      Sil
  2. Tam benim kızlara göreymiş. Her yerimizden saç çıkıyor:(( Sevgiyle sarıldım sana Sevda'mm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablcım, senin kızlarda bendenmiş :) Sevgiler Ablacım, özledim seni :)

      Sil
  3. merhaba takipçin oldum bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkürler. İade-i ziyaret için geleceğim mutlaka :)

      Sil
  4. Ben de tam kullanmak için elimi attım bugün banyodakiler bitsin önce dedim vazgeçtim :) Kullanınca geleceğim yine yoruma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım sen memnun kalacak mısın? Bekliyorum yorumunu :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)