18 Temmuz 2014 Cuma

Dove Saç Dökülmesine Karşı Şampuan ve Saç Bakım Kremi

Dove Saç Dökülmesine Karşı Şampuan 
Trizhazole içerir. Dökülmeye* eğilimli saçlar için, saçı dipten uca besleyerek güzel ve güçlü kalmasını sağlar.
*Koparak Dökülme
İlk yıkamadan itibaren saç dökülmeniz* azalır, saçlarınız sağlıklı görünen bir güzelliğe kavuşur.
Saç kremi ile ayrı ayrı yazdım vakitsizlik nedeni ile ama genel olarak saç kremi, maske ve şampuanı birlikte kullandım. Saç uçlarım kuru olduğu için yıpranmış saçlar, yoğun bakım v.s. vaatli ürünler seçiyorum ve çoğunlukla memnun kalmıyorum. Bu şampuandan ise saç uçlarım ile ilgili bir çözüm beklemesem de memnun kaldım.Saç uçlarım şampuan iyi gelmezse sertleşiyor, zor taranıyor ve düğüm düğüm oluyor. Ama bu şampuanda hiç bir sorun yaşamadım.
İçeriği temiz değil ama daha önce de demiştim temiz içerik benim saçıma yaramıyor maalesef. Dökülme ile ilgili pek yorum yapamıyorum çünkü dökülmemin durduğu bir dönemde kullandım. Belki de şampuan iyi gelmiştir çünkü şu an saçlarım çok dökülüyor.
Dove Saç Dökülmesine Karşı Saç Bakım Kremi
Genelde saç kremleri ile ilgili şikayetim saç tipime göre aldığım halde (çok kuru saçlar için, yoğun onarıcı, yoğun nemlendirme vaat eden ürünler) saç uçlarımı hiç yumuşatmamaları ve kremden sonra bile zor taranması. Bu saç kremini de kullanırken pek bir şey beklemedim ama umduğumdan iyi çıktı. Saç uçlarıma kullandım ve saç uçlarım yumuşacık oldu, kolay tarandı. Diğer kremlerde olduğu gibi azıcık daha yumuşak olsun diye avuç avuçta kullanmıyorum üstelik az bir miktar tüm saçımı açmaya yetiyor. 
Fiyat olarak da uygun ve dev boyu da mevcut bu saç kreminin. Özellikle indirimlerde tekrar alacağım bir saç kremi.
Siz dökülme ile ilgili ürünler kullanıyor musunuz? Memnun musunuz?
*PR ürünüdür. Objektif yorumlarımı içerir.

8 yorum:

  1. Bioblas'in sarmasikli olan sampuaninsan cok memnunum canim . Krem olarak dove'un yogun onarici kremine bayiliyorum. Havuzda karismis saclarimi bile ekstra bir sey kullanmadan hemencik aciyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioblas aklımda olsun o zaman :)

      Sil
  2. Dökülme hayatımın sorunu benim! Dove bir dönem kullanmıştım aynen dökülmenin durduğu bir dönemdi sanırım diye aklımda kalmış ama senin şimdi o yorumunu görünce acaba dedim şampuan mı durdurdu dökülmeyi :) Dökülme besleme uzatma vs konularında Natura tHerapy bakım yağını almalısın tatlım mutlaka. Ben bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyle sayılır. Dönem dönem oluyor ama sürekli oluyor. Natura Therapyyi araştırıyorum hemen :)

      Sil
  3. kesinlikle dökülme benim de kabusum :( Bu yüzden saçlarımı uzatmaktan nefret ediyorum, duşta ayrı dökülür, tararken ayrı dökülür offff... Dove'u sadece sabun olarak kullanıyorum ama en kısa sürede senin de pozitif yorumların sayesinde alıp denenecekler listesinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma her yerden saç çıkıyor bir de evde, o da çok sinir bozucu :(

      Sil
  4. Yaklaşık 4-5 sene saç dökülmesi ile ciddi bir savaş verdim baktım olmuyor akışına bıraktım, şimdi daha az dökülüyor gerçekten de :) Ama şu bir gerçek ki doğru şampuan ve saç bakım ürünlerini kullanmak çok önemli. Benim de severek kullandığım bir ürün. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru şampuanı hala tam bulamadım ama. Aramaya devam :) Teşekkürler canım

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)