19 Temmuz 2014 Cumartesi

China Glaze It's Alive Oje

Cadılar Bayramı için çıkarılan bir koleksiyonun ojesi It's Alive. Sarı-yeşil bir taban içinde bir sürü yuvarlak / altıgen pullar bulunuyor. Yapısı biraz kalın, bu yüzden dokulu ojelere benziyor biraz.
Kalın yapısı nedeni ile tek katta da opaklaşabiliyor. Acelem varsa kalın bir tek kat sürüyorum. Çabuk kuruyor.  
Ojenin üstüne bir top coat geçmek şart, çünkü simler dökülebiliyor, bir yerlere takılıyor. 
It'a Alive benim çok beğendiğim bir oje oldu. Çıkarması biraz zor, ben folyo ile çıkardım. Yine de tüm çıkarma seremonisine rağmen sürmekten vazgeçemiyorum.

10 yorum:

  1. ayy ne güzel bir renkmişş buuuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel gerçekten, teşekkürler :)

      Sil
  2. Bencede harika, cok degisik ve güzelmis, güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Beğenmene sevindim

      Sil
  3. en sevdiklerimden biri :-))

    YanıtlaSil
  4. Bu oje mükemmel! Yesil tonu cok hos hemde parlak parlak. Gece icin cok güzel!

    www.missysworld.com

    YanıtlaSil
  5. Ojenin rengine bayıldım.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, beğenmene sevindim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)