21 Temmuz 2014 Pazartesi

Bitenler #50

50. Bitenler yazımı coşkuyla kutlamak istedim :) İnsanların bitmesin diye gözünün içine baktığı ürünleri bitirmek, bitirdiğine sevinmek de ayrı bir olay. Kahrolsun stokçuluk diyorum ve 50. bitenler yazımın kahramanlarına geçiyorum;
Clean&Clear 3'ü 1 Arada Temizleme Jeli; Uzun zaman önce alıp yarısına kadar ancak kullanıp başka ürünlere geçmiştim. Bozulmadan kullanıp bitirmek istedim. Aslında ilk kullanımda çok sevmemiştim açıkçası. Sivilce, siyah nokta ve parlama problemine karşı bir temizleyici. İçerisinde mentol var. Makyaj yaptığım günler temizledikten sonra başka temizleyici ile yıkadım yüzümü. Ama diğer günler ve her sabah bu temizleyiciyi kullandım. İçerisinde mentol var, yüzümü ferahlatıyor. Sivilce ve siyah nokta için %100 değil ama etkili. Matlaştırma da daha iyi. Sevdim, tekrar alabilirim.
Watsons Oje Temizleyici; Tesadüfen almıştım ama temizlemesini çok beğendim. Koku olarak rahatsız etmeyen, ojeleri kolay temizleyen bir temizleyici. Bereketli olduğunu da söyleyebilirim. Hala var mı bilmiyorum, alalı uzun zaman oldu ama varsa tekrar alabilirim.
Ralph Lauren RALPH EDT; Yıllar yıllar önce (8-9 yıl kadar) kullanmıştım ve çok beğenmiştim. Hafif, fresh bir kokusu var. Uygun fiyata yakalayınca günlük kullanım için almıştım. Yine severek kullandım.
Kiehl'sUltra Facial Tonik; Koyu kıvamlı bir tonik. Alkolsüz. Tüm cilt tipleri için, cildi germiyor. 
Wellmaxx Hyaluron Anti-Age Day Night; 2 kere kullandım kokusu çok güzel. 
Avene Termal Su; Yazısı burada Bu 3. ya da 4. kutum. Açıkçası çok memnunum ama başka markalar denemek istiyorum artık. Çünkü bu kutunun daha yarısından fazlası dolu iken spreyi bozuldu. Firmaya şikayetimi ilettim, aldığınız yere götürün dedi. Elimde 2 tane vardı aynı anda kullanıyordum birini İstanbul'dan evime kmlerce öteden bir eczaneden almıştım diğerini de Marmaris'ten. Çok saçma geldi bu cevap bana -ki firma merkezi evime çok yakın noktada- Bana hiç yardımcı olmadılar ben de dolu şişeyi atmak zorunda kaldım. 
Avon Super Shock Max Mascara; Avon'un eski bir mascarası, şu anda satışta değil galiba. Plastik ve ince fırçalı. Kirpik yapıma çok uygundu, uzatması başarılı, dolgunluk orta. 
Golden Rose Paris 71 Oje; Yazısı burada Çok güzel bir oje. Yedekte bir tane daha var.
Maybelline Affinitone Fondöten; Yazısı burada. Sonunda bitti :)
Avene Ystheal Göz Kremi; Minik olmasına rağmen oldukça uzun süre kullandım. Nemlendirme konusunda fena değil.
Nivea Pure&Natural Deo; Yazısı burada  Stokta 1-2 tane daha var, İlk indirimde stoklanacaklardan.
Skin Blossom Nemlendirici; %90 Organik içeriğe sahip. Yazın daha yağlı gelebilir ama kışın karma cildimde ara ara kullandım ve beğendim. 
Benri Aseton; Çok memnunum. Elimde bir kaç tane daha var sanıyordum, sadece bir tane kalmış. Gratis indirimini bekliyorum 5-10 tane stok yapmam lazım :)
Loreal Glam Shine Cream #215 Ruj; Yazısı burada 
Candida White Diş Macunu; Tırmaklarımı fırçalamak için kullandım. 

12 yorum:

  1. Benimde alınacakalrım arasında Benri aseton var, halen deneyemedim. Denemediysen Flormar'ın yeni cıkarttıgı süngerli asetonu da öneririm. :) Gelsin yenier :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süngerlileri artık sevmiyorum ama aklımda olsun canım. Teşekkürler :)

      Sil
  2. Nice 50'lere...
    Ve tabii gelsin yeniler ;)

    YanıtlaSil
  3. 50 mi?? *-* maşallah maşallah ;))
    Alırken cüzdan fenalık geçiriyor ama bitincede vede evden gidincede mutlu oluyoruz yahu
    Yenileri güle güle kullan sevdacım =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Evet alırken pişman oluyoruz bitirince de mutlu :)

      Sil
  4. ralph lauren parfümü ben de çok seviyorum. 1 tane bitti, 2.yi açtım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullanın, uygun fiyata yakalarsam belki ben de alırım :)

      Sil
  5. Sevda'cım pek çok ürün bitirmişsin yine.Avene termal su deneyimine üzüldüm.Yepyeni ürünler alsın gidenlerin yerini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, bitirdik bakalım. Biraz daha fazla makyaj malzemesi bitirmek istiyorum, olmuyor :)

      Sil
  6. Gidenlerin yerine gelenleri güle güle kullan canım benim. Burada benim de severek kullandığım ürünler var ama maybeline affinitone benim göz bebeğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, Maybelline Affinitone u ben de seviyordum ama denenecek çok ürün olunca ve bitmeyince bir türlü çok sıkıldım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)