30 Temmuz 2014 Çarşamba

Avene Cleanance K Krem

Sivilceler, siyah noktalar ve cilt pürüzlerine sahip ciltlerde, cilt pürüzlerinin hafiflemesine, cildin matlaştırılarak ve nemlendirilmesine yardımcı olur.
Paraben içermez.


Yararları

  • Peeling : Bu bakım, yüzeysel peeling (AHA ve BHA) etkisi sayesinde, cildinizin gözeneklerine dolmuş kirlerden cildinizi arındırmaya yardımcı olur.
  • Matlaştırıcı : Balkabağı çekirdeği özü sayesinde, cildiniz gün boyunca mat ve kadifemsi bir yumuşaklık kazanır. Gözeneklerin sıkılaşmasına yardımcı olur.
  • Rahatlatıcı : Rahatlatıcı ve tahriş giderici Avène Termal Suyu, cildinize anında rahatlık hissi sağlar.
Avene Cleanance K Krem yağlı ve akneli ciltler için günlük kullanıma uygun bir nevi tedavi ürünü. Peeling, nemlendirme ve matlaştırıcı özellikleri sayesinde sivilce ve siyah noktaları ortadan kaldırma vaadinde olan bir ürün.
Kolay sürülen ve hızlı emilen bir krem. Ağır bir kokusu var. Sürerken alışana kadar cilt karıncalanıyor, kaşınıyor. Bir süre sonra alışınca geçiyor. İlk başlarda işe yaramadığını düşünmüştüm ama son haftalarda fikrim değişti. Akne ve siyah noktalarıma iyi geldi, cildim daha yumuşak oldu. Gözenek sıkılaşması vaadi ile ilgili bir etki gözlemlemedim ama vaatlerini yerine getiren güzel bir krem.

10 yorum:

  1. Ben şuanda Nivea'nın ürünlerini kullanıyorum ama bunada bakacağım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Avene ürünlerinde neyi denediysem şimdilik hep başarılı buldum. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Bunu hic denemedim, ama genelde Avene sevdigim bir marka zaten,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum Avene'i. Teşekkürler canım :)

      Sil
  4. Avenenin ürünlerini severim. bunu da denemeliyim. İyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene'in seveni çok, teşekkürler canım :)

      Sil
  5. Avene ürünlerini genel olarak bende beğeniyorum. İşe yaramasına sevindim ;)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)