10 Haziran 2014 Salı

Zoya Poppy Oje

Zoya Poppy turuncu ve şeftali arası, sedefli bir oje. 
İçinde altın renginde ışıltılar var ama tırnakta pek belli olmuyor. 
Yapısı ince bir oje, tek katta cila gibi belli belirsiz bir renk veriyor. Tırnaklarımda 3 kat uygulanmış halini görüyorsunuz. 
Tam yazlık çok güzel bir renk. Zaten bu renk son zamanlardaki favorilerimden. 
Sürerken biraz dikkatli olmak gerekiyor, yoksa çizgi çizgi oluyor. 
Açıkçası ojeleri 3 kat uygulamayı pek sevmiyorum ve çizgi çizgi durmasından da pek hoşlanmadım. Rengine ise bayıldım. Çok acelem olmadığı zamanlarda kullanabileceğim güzel bir yaz rengi Zoya Poppy.
***Basın ürünüdür, objektif yorumlarımı içerir. Zoya Türkiye ve Koopcha.com'a bu hediye için teşekkür ederim.

4 yorum:

  1. Renk çok hoş ama cizgi çizgi duruşu çok belli bilemiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef çizgi çizgi oluyor :(

      Sil
  2. Üc kat sürmüs olmana ragmen uclari gözüküyor hayret. Bende üc kat sürünce hic dogrudürüst kurumuyor, herzaman ama iki kat sürerim, daha güzel rengini vermesi icin. Zoya markasi hic denemedim zaten, genelde ama iyi oje markasi diye okuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı renkler sorunlu demek ki canım. 3 katta kapamadı ve çizgi çizgi oldu Allahtan çabuk kuruyor ama :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)