5 Haziran 2014 Perşembe

Organique Shea Butter Body Balm

Shea yağı, Balmumu, Besleyici Soya, Avokado ve Üzüm çekirdeği yağlarının eşsiz özelliklerine dayanarak geliştirilmiştir. Afrikada yetişen Shea ağacının bademinden elde edilen Shea yağı cilt için olağanüstü bir nemlendiricidir. A, D ve E vitaminleri ile yüksek oranda doymamış yağ asitleri içerir. İçerğindeki bu vitaminler özellikle kuru ciltler için idealdir. Ayrıca güneşten ve rüzgardan zarar görmüş ciltler için uygun bir üründür.
Ben de minik bir testerı var bu ürünün. Ama uzun zamandır kullanıyorum. Shea yağının vücut ısısı ile erimesi, kolayca sürülmesi ve verdiği nem çok güzel. Özellikle çok kuru ciltler için tavsiye edebileceğim bir ürün. Ben tırnak etlerim, dirseklerim ve ayaklarımda kullandım. Ayaklarımda ayak kremime bir miktar ekledim kullanırken. Tırnaketlerimi de her gün bu body balm ile ovdum. Gerçekten çok başarılı nemlendirmesi. Yoğun bir kokusu var ama bana göre kokusu da çok güzeldi. Özellikle gece sürüp yumuşacık ellerle-ayaklarla uyanmak çok güzel oluyor.
Orjinal Ambalajı 150 ml. ve 34 TL. Bendeki tam olarak hangisi bilemiyorum ama koku ve içerik olarak değişik çeşitleri var. Ürünleri şuradan inceleyebilirsiniz.
**Bu ürün denemem için Organique firması tarafından gönderilmiş olup tamamen objektif görüşlerimle yorumlanmıştır. Organique firmasına bu gönderi için teşekkür ederim.


6 yorum:

  1. Tırnak etlerim için tam aradığım şey sanırım denemek lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok beğendim, en sevdiğim el/vücut kremlerimden biri oldu.

      Sil
  2. Tam bana göre bir ürünmüs, durusundan belli güzel oldugu! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım gerçekten çok başarılı tekrar almak için sabırsızlanıyorum :)

      Sil
  3. Odun gibi ellerim var :) Ne sürdürsem yetmiyor nemlendiremiyorum, ilk fırsatta deneyeceğim :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ana kadar kullandığım en iyi nemlendirici krem diyebilirim. Teşekkürler canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)