1 Haziran 2014 Pazar

Olmaz Olsun Cüzdanımda Milyonlar - Victoria Conelly

Arka Kapak Yazısı
Çiçekçi Molly Bailey, lotoda büyük ikramiyeyi kazanır ve kazandığı paradan kurtulmak ister. Bir an önce!
Tom Mackenzie, işini kaybetmenin eşiğindedir. Gazetecilik kariyerini sürdürmek istiyorsa, olay yaratacak bir haber bulmak zorundadır. Bir an önce!
En iyi çözümün serveti paylaşmak olduğuna inanan Molly, paraları dağıtırken, ülkenin peşinde en çok koşulan insanı haline gelir. Yanında sadece sevimli köpeği Fizz ve kadim dostu Beetle'ı ile hayatının yolculuğuna çıkar. 
Molly'yi önce kim bulacak?
Medya mı yoksa ailesi mi?
Peki ya aşk?
Kapağı ne kadar güzel değil mi bu kitabın? Her elime aldığında içimi açtı, keyif verdi bu kapak bana. 
Konusu hakkında bir fikrim olmayan, hakkında hiç bir yorum duymadığım kitaplardan biri. Ablamın kitaplarından. Hiçbir fikrim olmayan kitapları seçerken arka kapak yazısına göre karar veriyorum, kapak da önemli bir etken seçimlerimde. Birde günümüzde veya günümüze yakın konular ilgimi çekiyor. Ya cep telefonunun, e-mailinin bile olmadığı dönemdeki aşk romanlarını, arkadaş ilişkilerini nasıl okuyorsunuz? :D Mail atılmadan, cep telefonunda mesaj atılmadan yaşanan aşklardan çok sıkılıyorum ben :P 
Bu kitapta cimri bir ailesi olduğu için sürekli para, para harcama, müsriflik kavramlarıyla yetişen çiçekçi Molly lotodan büyük ikramiyeyi kazanır. Ailesinin para ile ilgili yapacaklarını ve söyleyeceklerini düşünerek ailesinden gizler. Parayı gizlice dağıtmaya karar vererek bir yolculuğa çıkar.
Tesadüfen de olsa çok keyifli, güzel bir kitap seçmişim. Çok eğlenerek okudum. Molly'nin pinti ailesine kızdım. 
Zaman zaman durağan da olsa akıcı, kolay okunan, keyifli bir kitaptı. Bu tarz kitap sevenlere tavsiye ederim.

8 yorum:

  1. Merak ettim doğrusu ben de okuyayım, sürükleyici, şimdiki zaman hikayelerini seviyorum ben de arada okumak lazım :)

    YanıtlaSil
  2. İsminden eğlenceli olduğu anlaşılıyor zaten,kapağı da cıvıl cıvıl :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapağını ben de çok sevdim içim açıldı her baktığımda :)

      Sil
  3. hakikaten de kapağın beni oku diyesi var :) Bu tarzları sevmem ama hoş ve eğlenceli bir hikayeye benziyor, aralarda okumak lazım böyle sevimli şeyler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel kapaklı kitapları ayrıca seviyorum :)

      Sil
  4. Kapağı gerçekten de çok iç açıcı..Zaten kitabı kapağı ve adı yüzünden almıştım.
    Benim yorumum...
    Molly biraz hoppa..Ailesi ise çuvalla paraları olsa bile Hint fakiri gibi yaşamaya kafayı takmış insanlar..
    Kitapta en sevdiğim yer domates çorbasının geçtiği kısımdı.Bir de orada domates çorbasından nefret eden birinin bile ağzı sulanır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de başlama nedenim kapağı oldu :) Hint fakiri benzetmesi çok iyi :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)