9 Haziran 2014 Pazartesi

Madame Coco Vücut Sütleri / Muse du Cachemire ve Vanille de Madagascar

Madam Coco vücut sütleri ile Ablamın sayesinde tanıştım. İndirimde yakalamışken Muse du Cachemire ve Vanille de Madagascar'ı denemek istedim.
Musc du Cachemire Vücut Sütü

Genellikle Hindistan ve Çin arasında kalan Kaşmir bölgesinden  elde edilen, temiz ve sade kokusuyla Kaşmir Miski.


Vanille de Madagascar Vücut Sütü
Tropik bölgelerde yetişen,tatlı kokusuyla,sıcak içeceklerimizden, evlerimize, kozmetiklerimizden mumlarımızı birçok alanda hayatımızıtatlandıran Vanilya.

Madamme Coco'nun Vücut Sütleri uzun süreli nemlendirme ile cildinize ipeksi bir yumuşaklık kazandıran, kolay emilen hafif formüllü bir nemlendiricidir. İçerisindeki E Vitamini cildinizi beslerken, doğal Gliserin gün boyu cildinizin nem dengesini ve esnekliğini korur.
Musc du Cachemire Vücut Sütü
Kokusu çok güzel. Yapış yapış olmuyor, kolay emiliyor ve nemlendirmesi de başarılı. 
Vanille de Madagascar Vücut Sütü
Yine güzel kokulu ve yapısı, emilimi ve nemlendirmesi başarılı bu sütünde. 
Madam Coco Vücut sütleri Paraben içermiyor. Normal satış fiyatı 19TL civarı ama bir süredir indirimde 8 TLye satılıyor. 400ml ve fiyatı oldukça uygun. 
Eğer vücüt sütleri, losyon gibi ürünleri düzenli kullanıyorsanız ekonomik fiyatı ve 400mllik ambalajı ile denemenizi öneririm.

20 yorum:

  1. Madam Coco cilt bakım ürünlerini daha önce kullanmadım ama bir denemek lazımmış demek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde yakalarsan kaçırma derim :)

      Sil
  2. kokularına bayılıyoruum ben de bunların.. bol bol indirime girmesi de ayrıca tatlış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, fiyatları çok uygun ve çok güzeller :)

      Sil
  3. Annem de indirimden almış :) bana sordu nasıldır diye ben de hiç bilmediğimi söyledim.ilk defa annemde ikinci defa senin blogunda duydum:) sen beğeniyorsun anladığım kadarıyla?:)

    YanıtlaSil
  4. daaha bugun online sitelerinden bakmıştım ben de :) begendıysen hıc tereddutum kalmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller biz ailecek beğendik :)

      Sil
  5. Cnm ben hep madame coco'nun ev tekstilini kullandim ama hic kozmetigini denemedim bundan sonra gidince bakacagim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım biz de nevresim almaya girdik bunlarla çıktık :)

      Sil
  6. Bir arkadaşımda görmüştüm ve kokularını çok beğenmiştim.Ama denemedim denemek istediğim bir ürün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokuları çok güzel gerçekten :)

      Sil
  7. vücut sütlerinin tipine de hasta oldum ama vücut losyonuyla aynı değil mi bunların işlevi ? Cahillik zor şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi aynı şey belki biraz kıvam farkları vardır ama aynı işte :)

      Sil
  8. Canımmmm Sevdacığım, tanıtımın en güzelini yapanım. Merhaba, nasılsın. Bak ben geldim, seni öptüm, tanıtımlarında başarılar dilerim canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım hoş geldin geliyorum hemen bloguna da :)

      Sil
  9. Dikkat çekici ambalajları:) çok hoş, , gülegüle kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajları da çok güzel, teşekkürler canım :)

      Sil
  10. ben de bir denemeliyimmm ozman :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dener ve seversin sen de :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)