12 Haziran 2014 Perşembe

Golden Rose Holiday Oje 53

Daha önce şurada 62 numarasını yazmıştım Holiday ojelerin. Bu seriden kullandığım 2. oje ve ikisini de çok sevdim. 
Bakalım Golden Rose bu seri için ne demiş: ''Golden Rose, özel dokulu oje koleksiyonundan Holiday Ojeleri piyasaya çıkarttı.17 renkten ve 2 ayrı tekstürden oluşan bu seride 51-60 numaralar arası mat gözalıcı glitterlerden 61-67 numaralar arası ise toz şeker görüntüsü veren mükemmel renklerden oluşuyor. Ojelerin dokusunu bozmamak için base coat veya top coat kullanılmaması gerekiyor. İki kat uygulanırsa daha güzel sonuç alınıyor; 2. katı uygulamak için 1. katın kurumasını bekleyiniz.'' 
Renginin güzelliği, altın yansımaları ile çok beğendiğim bir oje oldu. Tam yazlık bir renk. Benim pek yazlık kışlık ayrımım yok, kışında severek kullanırım bu rengi o ayrı ama yaz aylarına daha çok yakışacağı kesin.
Tırnaklarımda 2 kat uygulanmış hali var,  zaman zaman tek kat da sürdüğüm oluyor. Opak bir oje, tek katta da rengini belli ediyor ama 2. katta toz şeker görünümü daha çok belli oluyor. Çabuk kuruyan bir oje, ben bile bozmadan kurutabiliyorum :) Normalde mutlaka ojeleri bozarım da.
Çıkarması birazcık dertli ama birazcık. Simli, pulu ojeler kadar dertli değil tabi. Yine de folyo yöntemi ile çıkarmakta fayda var.
Siz dokulu ojeleri sevdiniz mi? Hangi markaların dokulu ojelerini kullanıyorsunuz?

4 yorum:

  1. Ne hoş durmuş bende de pembe-mercan bir rengi var. Yakın zamanda bende bir post yapayım bari:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bakıyorum hemen yazmış mısın diye pembe-mercan rengini? :)

      Sil
  2. Dokulu ojeler daha uzun ömürlü oluyor tırnakta :) Çok güzel görünüyor rengi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ben de çok seviyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)