7 Haziran 2014 Cumartesi

Estee Lauder Youth Dew Parfüm

İçeriğinde eşsiz baharat karışımı, ağaçsı notalar ve sıcak doğuya özgü özellikler, şehvetli ve zamansız bir görünümü çağrıştırıyor. Parfümün üst notasında gül, fulya, lavanta, orta notasında yasemin, müge, alt notasında ise yosun, Hercai menekşesi ve paçuli bulunmaktadır.
Youth-Dew sıcak oryantal esansları, baharat karışımı ve ağaçsı notalarıyla şimdiye kadar yaratılmış en çekici koku olarak bilinmektedir. 
Yurtdışından Ablama hediye gelip onun beğenmediği, en son al bunu sen kullan diye bana verdiği bir parfüm. Aslında Ablamın kullanmayıp evde sürünmesinden anlamalıydım kokunun ''muhteşemliğini'' :)
Bu parfümü ilk denediğimde bu kesinlikle sahte dedim. Çünkü internetten yorumlara baktım da ''Şimdiye kadar yaratılmış en çekici koku'' diye tanıtılan bir koku. Ama benim kokladığım, aldığım koku hiç bu tanıma uymuyordu. Ablam ordan oraya atarken kapağını da kaybetmiş. Kesinlikle sahte olduğunu düşünüyordum ki Elca'da orjinalini deneyene kadar... Sahte olduğunu öğrensem bu kadar hayal kırıklığına uğramazdım. Bu tuhaf kokulu parfüm orjinalmiş, işte benim hayal kırıklığım :)
Aranızda deneyen, seven var mı bilmiyorum? Denediğim en karmaşık koku. Kokla ve migren atağı geçir. Beğenmedim, sevmedim ve tavsiye etmiyorum :( 

12 yorum:

  1. Benim de migrenim var ama yine de çok seviyorum , tütsü gibi kokuyormuş gibi geliyor , yıllar önce annem kulanmış sevmemişti , bana da yaşım o zaman küçük diye vermemişti , ne üzülmüştüm :)) Şişesi de çok şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi koklasan yine de sever misin merak ettim :) Şişesi güzel evet :)

      Sil
  2. Ay şişesi bile ben çok ağırım,mide bulandırıcıyım diyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı kokuları sevenler sevebilir ama bana göre değil canım

      Sil
  3. Aaa halbuki içindekiler o kadar güzel ki!! Hiç koklamadım ama çok merak ettim kokuyu, illa migren atağı geçireyim diyorum :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir denesen çok merak ettim beğenecek misin acaba canım :)

      Sil
  4. Şişesi halbuki çok gizemli sıcak bir koku taşıyor gibi duruyor yahu üzüldüm kötü çıkmasına ^:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum belki de tatlı kokuları pek sevmediğimden beğenmedim ama hiç benlik değil :(

      Sil
  5. Merak ettim simdi, bende kokluyacagim :) Sisede güzelmis, keske kokusuda iyi olaymis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koklarsan yorumunu çok merak ediyorum canım :)

      Sil
  6. Seni anlayabiliyorum! Her kozmetik severin demirbaşı olan parfümleri, denediğim zaman, nasıl yani bu muymuş diyorum!?
    Armani Si tarzı parfüm familyasına aşığım, hiç alakam yokken şekerli ve vanilyalı koku hastalığına düştüm. Tabii ki şimdilik alamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O demirbaş parfümlerden bende yok sanırım :) Armani Si güzel bir koku ama yerine göre, ben onu sıkıp işe gidemem mesela, ya da alışverişe. Daha gece, daha davet parfümü bence. Allah kurtarsın canım parfüm (ya da kozmetik) hastalığı zor, hoş çoktan başladı hastalığımız da :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)