26 Haziran 2014 Perşembe

Essence Miami Roller Girl 02 Miami Pink Oje

Essence'in oldukça eski koleksiyonlarından biri Miami Roller Girl. Koleksiyon kalktıktan sonra almıştım zaten ama uzun süredir bende olmasına rağmen ancak sürme fırsatı bulabildim.
Krem yapılı ve tek katta bile opak olan bir oje. Çok canlı bir rengi var. Yapısı nedeni ile sürmesi çok kolay.
Geniş fırçası da başka bir artısı.  
Benim gibi vakit sıkıntısı çekenlerin fırçası, sürme kolaylığı, tek katta opaklığı, çabuk kuruması ve uğraştırmadan temizlenmesi ile gönlünü fethedebilecek bir oje.
Maalesef bu koleksiyon artık satışta değil :(

14 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben de çok sevdim :)

      Sil
  2. Hahahhh bu ojeyi herkeste gördüm, dibim düştü! Ve ben de hala sürmedim! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senle ben kenara kaldırmak için alışveriş yapıyoruz. Ay resmen israf :)

      Sil
  3. çok güzel bir koleksiyondu cnm bende de fuşya rengi var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fuşyasını da almıştım canım onun da rengi çok güzel :)

      Sil
  4. ne tatlı bir renk çok hoş valla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim :)

      Sil
  5. Sevdacım tam yaz çiçeği sardunya rengi, pek yakışmış. Güle güle kullan..Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Ablacım rengi tarifin çok hoş, gerçekten sardunya rengi. Teşekkürler, Sevgiler :)

      Sil
  6. Çok beğeniyorum bu ton renk ojeleri, sür sürüştür güzelce tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim, ben de çok seviyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)