19 Haziran 2014 Perşembe

Cecile Oje #4

Aslında sedefli ojeleri hiç sevmiyorum. Bu yüzden bu ojeyi neden aldığımı bir türlü anlamadım. Büyük ihtimalle nail art yaparım diye almışımdır.
Cecile ojeleri Carrefour ya da Real'den alıyorum. Daha önce denemek için bir sürü rengini almıştım ama yapılarını ve fırçalarını beğenmediğimden pek sürmüyordum. En azından bir kere deneyeyim diyerek bu rengi sürdüm.
Bu tonlar benim ellerime pek gitmiyor maalesef. Sürmesi oldukça zordu. Dayanıklı bir oje de değil, çabuk soyuluyor. Yapısı ve fırçası ise çok kötü.
Cecile ojelerin tek olumlu tarafı şişeleri, hem şekil olarak güzel hem depolama konusunda iyi oluyor.

2 yorum:

  1. sedefli ojeleri pek sevmem ama bu çok hoşmuş :)))blogumda çekiliş var bekleriimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakıyorum hemen bloguna teşekkürler :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)