3 Haziran 2014 Salı

Bitenler 49

Yine bir bitenler yazısı yazdım, çok mesudum :)
Palmer's Cocoa Butter Vücut Losyonu; Yazısı burada
Loreal True Match Fondöten; Sonunda bitti. Bir çok fondötenim olsa da hepsini birden açmıyorum, en fazla 2-3 tane açıp 1 tanesini ağırlıklı olarak kullanıyorum, yine de bitiremiyorum. Sık sık fondöten, pudra, BB krem v.s. bitiren arkadaşlarımı tebrik ediyorum.Yazısı burada
Acnecinamide Sivilce Mendili; Arada kullanıyorum ama bir farkını / özelliğini göremedim henüz.
YSL Top Secrets Göz Makyajı Temizleyici; Yazısı burada 
Pastel Oje; Numarasını hatırlayamadım. Rengini çok sevdiğim bir oje. 
Avon Solutions Body Cellu-Sculpt; Bu tarz ürünlere tam olarak güvenmiyorum ama arada kullanmadan da duramıyorum. 
Acnecinamide Jel Krem; Biraz yağlanma yapıyor, kışın daha kuru olan cildimde severek kullandım ama yazın ağır gelir diye düşünüyorum. 
Colgate Optic White; Colgate Totalle dönüşümlü olarak kullanıyorum. 
Arko Nem Sabun; Bu sabunun kokusu çok güzel. Güzel kokmaları için çamaşırların arasına da bu sabundan koyuyorum. Duşta da kullanıyorum arada.
Maybelline Water Shine Ruj; Maybelline'in bu serisi çok sevmiştim. 
John Frieda Frizz-Ease Bukle Belirginleştirici Krem; John Frieda ürünleri ile iyi anlaştı saçlarım. Yazısını yazacağım yakında bu kremin.
Colgate Total Diş Macunu; Favorim. Sıcak-soğuk hassasiyeti olanlar, diş eti sorunu yaşayanlar bir denesin. Ben çok memnunum.
Moshos Garden Clay Mask; Yazısı burada
Doa Lavanta Yağı; Genelde kandillerde kullandım, evin misler gibi lavanta kokmasına da bayıldım. Lavanta gerçekten rahatlatıyor, sakinleştiriyor. Uyku sorunu olanlara da tavsiye ederim.
Loreal True Match Fondöten bu kareye yanlışlıkla girdi :)
Yine bir sürü şey bitirdim. Yaşasın :)

16 yorum:

  1. Yaramaz Loreal True Match :p
    Doa Lavanta Yağını merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. True Match bitince nasıl rahatladım anlatamam :)

      Sil
  2. Mimledim seni canıım :*

    http://tekaska.blogspot.com/2014/06/mim-soru-cevap-eglenceli-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakıyorum canım, teşekkürler :)

      Sil
  3. valla bravo :D Yine bayağı bir ürün bitirmişsin, gelsin yeni cicişler... :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir ara iyi gidiyordum şimdi yine durdum :(

      Sil
  4. bayagi bitmis kizzz, yer acilmis yenilere :D John Frieda Brilliant Brunette kullaniyorum bende yillardir, benim saclarada onlar cok iyi geliyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım giden gitti yerler açıldı yeniler alındı :) John Frieda ürünlerini sevdim

      Sil
  5. Tebrikler tatlım;) bitmiş gitmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, darısı başına :)

      Sil
  6. Bitenler yazılarını okumak cok keyifli. Bir suru sey bitirmişsin ne guzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim bitenler yazılarını :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Çok çok güzel, tavsiye ederim canım :)

      Sil
  8. True Match nihayet bitince 2 kareye de girmeye hak kazanmış hı?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar sevinmişim ki demek ki :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)